اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

مرکز آموزش زبان‏‌های خارجی دانشگاه آزاد شاهرود افتتاح شد

مرکز آموزش زبان‏‌های خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در راستای بین‏‌المللی شدن این دانشگاه افتتاح شد.

مرکز آموزش زبان‏‌های خارجی دانشگاه آزاد شاهرود افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود، رئیس دانشگاه آزاد شاهرود گفت: این مرکز به منظور افزایش و ارتقای مهارت‏‌های لازم در ارتباطات بین‏‌المللی و استفاده از منابع علمی و روز دنیا قرار است با استفاده از اساتید مجرب در مرحله نخست در زمینه آموزش زبان انگلیسی فعالیت کند.

احمد دزیانیان افزود: در این مرکز، دوره‏های آمادگی IELTS ،TOFEL ،MCHE  و نیز دوره‏‌های FCE ،JUNIOR ،CH و همچنین کلاس‏‌های مکالمه (بحث آزاد، فیلم، لابراتوار) IELTS و مسائل مرتبط با کلاس‏‌های 1100، 601 و 504 آموزش داده خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: این مرکز برای آموزش به اساتید، دانشجویان و کارکنان در نظر گرفته شده و در پایان دوره‌‏ها به شرکت‏کنندگانی که با موفقیت آموزش‏ها را پشت سر بگذارند، گواهینامه معتبر و کارنامه ارائه خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بیان کرد: همه کسانی که مایل به ثبت نام در کلاس‌‏های این مرکز هستند، می‏‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، اداره آموزش مراجعه کنند یا با شماره تلفن 3390330 تماس بگیرند.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول