اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر خورموج:

دولت تدبیر و امید از مدیران شایسته برای مدیریت شهرستان دشتی استفاده کند

عضو شورای شهر خورموج گفت: از دولت تدبیر و امید تقاضا داریم از مدیران کارآمد و شایسته در راس مدیریت شهرستان استفاده کند.

دولت تدبیر و امید از مدیران شایسته برای مدیریت شهرستان دشتی استفاده کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، مختار پزشک امشب در نشست شهردار و اعضای شورای خورموج با نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: جای خوشبختی است که جمع شورا و نماینده مردم در مجلس برای حل مشکلات مردم کنار هم نشسته‌اند.

مختار پزشک ادامه داد: در سال‌های گذشته اعتبار داشتیم ولی چون مدیریت کارآمدی نداشتیم اعتبارات می‌سوخت و از دولت تدبیر و امید تقاضا داریم از مدیران کارآمد و شایسته در راس مدیریت شهرستان استفاده کند.

وی اضافه کرد: در دو سال گذشته 75 میلیارد تومان به شهرستان تزریق شده ولی ما شاهد هیچ تحولی نبوده‌ایم و تخصیص اعتبار باید نعمت بیاورد.

وی افزود: شهرستان در مقابل حوادث غیرمترقبه هیچ آمادگی ندارد و اگر دو روز آب قطع شود مخزن آبی وجود ندارد و هلال‌احمر باید بعد از اتفاق شنبه در انبارش حداقل هفت هزار چادر داشته باشد.

پزشک با درخواست از نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: توقعات مردم بالا رفته و همچنان که در دور دوم شورا را همراهی کردید در این دوره نیز تقاضا داریم شورای خورموج را همراهی و مساعدت کنید.

عضو دیگر شورای شهر خورموج نیز یادآور شد: پورفاطمی نماینده‌ای دلسوز، مخلص و نوع‌دوست است و در انقلاب خیلی‌ها از پس امتحان بر نیامدند ولی خاندان پورفاطمی یک قرن است مورد توجه مردم هستند و رسالت و سیره جدشان را ادا می‌کنند.

علی بردستانی ادامه داد: با توجه به نفوذ نماینده دشتی و تنگستان در مجلس و ارتباط با وزرا و مدیران تقاضا داریم نقشه تفصیلی خورموج تهیه و فرماندار با دقت انتخاب شود تا به شایستگی بتواند از مردم دفاع کند.

وی اضافه کرد: شهرداری هفت میلیارد تومان بابت عوارض طلبکار است ولی قانونی وجود ندارد که بتواند مطالباتش را بگیرد لذا چنان چه قانونی وضع شود که شهرداری قدرت اجرایی در اخذ عوارض داشته باشد کمک بزرگی به شهرداری است.

یک عضو دیگر شورای شهر خورموج نیز گفت: با توجه به اینکه 26 کیلومتر سواحل خلیج فارس در دشتی قرار دارد و پروژه پارس شمالی که در مناطق ساحلی ما وجود دارد باید به آن مناطق توجه ویژه‌ای شود.

علی بازیار افزود: احداث بیمارستان تامین اجتماعی یا کلینیک تخصصی تامین اجتماعی یک ضرورت است.

عضو دیگر شورای شهرخورموج نیز گفت: اعتماد مردم نعمت بزرگی است و خدمت به خلق بزرگترین نعمت است که کلام در توصیف آن عاجز است.

سید محسن هاشمی‌زاده افزود: از خصوصیات اخلاقی حجت‌الاسلام پورفاطمی پیگیری مطالبات مردم و حل مشکل آن‌ها به شکل صمیمانه و دوستانه است و تقاضای ما نیز پیگیری مشکلات با جدیت تمام است.

وی ادامه داد: در شهر خورموج تغییر وضعیت فرهنگی و معنوی بیشتر از مادی احساس می‌شود و این میسر نیست مگر اینکه همه دست به دست هم دهند.

انتهای پیام/66001/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول