اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه سمنان خبر داد

اعزام 360 دانشجوی دانشگاه سمنان به اردوی راهیان نور

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سمنان از اعزام 360 نفر از دانشجویان دختر و پسر این دانشگاه به اردوی معنوی راهیان نور در اواخر اسفند ماه خبر داد.

اعزام 360  دانشجوی دانشگاه سمنان به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، کیوان کرامتی گفت: دانشجویان خواهر از بیستم تا بیست و چهارم اسفند و دانشجویان برادر از بیست و چهارم تا بیست و هشتم اسفند با هدف تجدید خاطره‏ رشادت‏های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، آشنایی با مناطق عملیاتی جنگی و تجدید عهد و پیمان با آرمان‏های والای شهیدان به این اردوی معنوی اعزام می‏شوند.

کرامتی به مناطقی که دانشجویان از آنها دیدن می‏کنند، اشاره کرد و افزود: فکه، فتح‏المبین، اروند، شلمچه، والفجر 8، هویزه و طلائیه مقصد این دانشجویان است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سمنان برگزاری رزم شبانه، برپایی نمایشگاه کتاب و کتابخانه سیار در مسیر را از برنامه‏های جنبی این اردو عنوان کرد و اظهار داشت: همراه این دانشجویان روحانی، مداح و راوی دفاع مقدس هم اعزام می‏شود.

کرامتی به مزایای این اردوی معنوی اشاره کرد و افزود: این اردو از ابعاد مختلف دارای اهمیت است و روحیه خودباوری، ایثارگری و تکیه بر توان ملی دانشجویان را ارتقا می‏دهد.

وی ادامه داد: رشادت‏ها و تلاش‏های جوانان دیروز که برای ایجاد آرامش و حفظ استقلال جمهوری اسلامی از خود گذشتگی کردند باعث شده امروز بنیاد دستاوردهای علمی و پژوهشی نظام بر آن بنا شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سمنان خاطرنشان کرد: این اردو فرصت مناسبی برای ارتقای دانشجویان در بخش‏های مختلف مهندسی رزمی، پزشکی و زمینه‏های مختلف علمی است.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول