اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد خبر داد

فعالیت 43 درصد جمعیت شاغل اسدآباد در بخش کشاورزی

فرماندار اسدآباد گفت: شهرستان اسدآباد با 12 هزار بهره‌بردار در بخش کشاورزی 43 درصد شاغلان را در این بخش به خود اختصاص داده است.

فعالیت 43 درصد جمعیت شاغل اسدآباد در بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند عصر امروز در نشست نظام صنفی کشاورزی و دامی اسدآباد با اشاره به اینکه 12 هزار بهره‌بردار در شهرستان اسدآباد در بخش کشاورزی فعالیت دارند، اظهار داشت: این میزان بهره‌بردار 43 درصد جمعیت شاغل شهرستان را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه اقتصاد شهرستان در درجه اول به کشاورزی وابسته است، تصریح کرد: این امر لزوم برنامه‌ریزی برای تقویت کشاورزی را در شهرستان دوچندان می‌کند.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه نظام صنفی می‌تواند اتاق فکری پویا برای ساماندهی کشاورزان و اثربخشی در تصمیمات کلان کشور باشد، خاطرنشان کرد: نظام صنفی می‌تواند در قیمت‌گذاری، صادرات و واردات محصول و تهیه خوراک فکری برای نمایندگان مجلس ایفای نقش کند.

وی آموزش‌های ترویجی و انتقال علوم و دانش روز به کشاورزان را راهکاری مناسب برای افزایش تولید خواند و افزود: جهاد کشاورزی و زیرمجموعه این نهاد باید در این راستا تلاش مضاعف داشته باشند.

عبدکوند با بیان اینکه 25 درصد از اعتبارات صندوق توسعه ملی به بخش تولید در کشور اختصاص یافته است، گفت: تولیدکنندگان و کارآفرینان می‌توانند با هدایت جهاد کشاورزی از امکانات این صندوق برای توسعه فعالیت‌های خود بهره بگیرند.

وی با اشاره به مزایای عضویت در نظام صنفی از کشاورزان خواست با عضویت در این تشکل در راستای نیل به اهداف تعیین‌شده تلاش کنند.

انتهای پیام/89008/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول