اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 150 نفر از کارشناسان امور بانوان صورت گرفت

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی در خراسان جنوبی

نخستین کارگاه آموزشی سبک زندگی بر اساس زندگی پیامبر(ص) در خراسان جنوبی با حضور اساتید کشوری برگزار شد.

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرپرست مرکز امور بانوان استانداری خراسان جنوبی بعد از ظهر امروز در کارگاه آموزشی سبک زندگی به سیره پیامبر(ص) اظهار داشت: این کارگاه برای نخستین‌بار در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مژگان شریفی ادامه داد: افراد شرکت‌کننده در این کارگاه آموزشی به مدت هشت ساعت با شیوه سبک زندگی اسلامی بر اساس زندگی پیامبر(ص) آشنا می‌شوند.

وی به اهداف برگزاری این کارگاه‌ها اشاره کرد و افزود: ایجاد شبکه فعال، پویا، و تاثیرگذار در حوزه زنان و خانواده، ترویج و معرفی مفاهیم و دیدگاه‌های جدید در مورد حقوق بشر، زنان و خانواده، معرفی و تبیین چهره واقعی حقوق و مسئولیت زنان مسلمان از دیدگاه مذاهب اسلامی و دفاع از کرامت انسانی و جایگاه محوری زن بر مبنای تعالیم عالی اسلام از جمله این اهداف بوده است.

سرپرست مرکز امور بانوان استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: تاکید بر نقش خانواده به عنوان مهمترین محور تحولات اجتماعی، آشنا نمودن زنان اندیشمند و ایجاد تعامل بیشتر آنها در زمینه‌های اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه بوده است.

شریفی خاطرنشان کرد: در این کارگاه آموزشی 150 نفر از مشاوران و کارشناسان امور بانوان دستگاه‌های اجرایی سراسر استان حضور دارند.

همچنین در این کارگاه کلبعلی مسئول امور بانوان(بخش ایران) مجمع تقریب مذاهب اسلامی، حسینی یکی از اساتید دانشگاه تهران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

انتهای پیام/22481/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول