اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بافت فرسوده شهری بوشهر:

جشنواره عکس بافت تاریخی بوشهر برگزار می‌شود

رئیس اداره بافت فرسوده شهری اداره‌کل راه و شهرسازی استان بوشهر از برگزاری جشنواره عکس بافت تاریخی شهری بوشهر با عنوان جشنواره عکس چهار محل خبر داد.

جشنواره عکس بافت تاریخی بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین حسن‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: این جشنواره با هدف حفظ و حمایت از بافت تاریخی بوشهر با تأکید بر محورهای ضرورت و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی شهر بوشهر، ثبت مستند زیبایی‌های بافت تاریخی به لحاظ کالبدی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و زیست‌محیطی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کسانی که تمایل به شرکت در این جشنواره دارند می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 10 اسفندماه 92 در قالب CD یا DVD به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

رئیس اداره بافت فرسوده شهری اداره‌کل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطرنشان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاع بیشتر به دبیرخانه این جشنواره واقع خیابان رئیسعلی دلواری، اداره‌کل راه و شهرسازی استان بوشهر، اداره بافت فرسوده شهری مراجعه یا با شماره تلفن 2525014-0771 در ساعات اداری تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/66006/ذ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول