اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش عالی بنیاد شهید خراسان رضوی:

10 درصد نخبگان علمی کشور از جامعه ایثارگری هستند

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی گفت: 10 درصد نخبگان علمی کشور را جامعه ایثارگران تشکیل می‌دهند.

10 درصد نخبگان علمی کشور از جامعه ایثارگری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن شهرکی‌پور که ظهر امروز در همایش دبیران ستادهای شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور در مشهد سخن می‌گفت، اظهار کرد: از مجموع دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور شامل همسران، فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان، جانبازان بالای 25 درصد، همسران و فرزندان آنها بیش از 10 هزار نفر در دانشگاه‌ها مشغول به تحصیل هستند.

مدیرکل آموزش عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مسئولیت ما در قبال آنها وظیفه خطیر و سنگینی است که در این راستا با برنامه‌ریزی در جهت ارتقای سطح علمی جامعه ایثارگری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

در این همایش که مدیرکل ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علمی و کاربردی، مدیرکل و معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی حضور داشتند، آخرین وضعیت ستادهای شاهد، سیستم نرم‌افزاری سجاد در ستاد دانشگاه‌های علمی کاربردی، تکمیل اطلاعات دانشجویان برای هدایت و بررسی وضعیت تحصیلی، اجتماعی و فرهنگی به صورت سیستمی، برنامه‌های سال جاری و برنامه‌های پیش‌بینی شده سال 93 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول