اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهرود:

انقلاب اسلامی ملت‏های خفته جهان را بیدار کرد

امام جمعه شاهرود گفت: امام خمینی (ره) عرفان فردی را به عرفان اجتماعی تبدیل و دل‌های ملت‏های خفته جهان را بیدار کرد و به سوی ندای اسلام فراخواند.

انقلاب اسلامی ملت‏های خفته جهان را بیدار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود ترابی عصر امروز در یادواره شهدای عملیات ظفرمند والفجر 8 که به همت پایگاه امام خامنه‌ای حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات خاتم‏الانبیا (ص) و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در مسجد غربای شاهرود برگزار شد، در سخنانی با تقدیر از حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بار دیگر فهمیدند که توطئه‌های آنها علیه این ملت تأثیری در حمایت و پشتیبانی آنان از این انقلاب نداشته است.

وی افزود: امام راحل نقش مهم و راهبردی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران داشتند و هدایت‌ها و رهبری‌های این مرد بزرگ سبب پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه شاهرود تصریح کرد: امام عرفان فردی را به عرفان اجتماعی تبدیل و دل‌های خفته ملت ایران را بیدار و به سوی ندای اسلام فراخواندند.

ترابی خاطر نشان کرد: ولایت فقیه سبب استحکام انقلاب اسلامی شده و باید ما از این ستون خیمه اسلام به خوبی محافظت کنیم تا بتوانیم به تمدن بزرگ اسلامی دست یابیم.

وی با بیان اینکه شهدای ما هضم در ولایت بودند، گفت: پایداری، استقامت و ایستادگی و عزم و اراده الهی این ملت برگرفته از اسلام و ولایت است.

امام جمعه شاهرود تأکید کرد: دشمنان ما تمام تلاش خود را برای از بین بردن انقلاب اسلامی انجام داده‌اند؛ اما این بصیرت و هوشیاری ملت سبب شد آنان ناکام در برنامه‌های خود باشند.

وی با تأکید بر حفظ اتحاد و بصیرت ملی در برابر دشمنان گفت: مسئولان نظام باید با توجه به قدرت و نیروی ملی در برابر دشمنان از حقوق مسلم این ملت دفاع کنند و با نرمش قهرمانه آنان را مغلوب کنند.

ترابی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری یادواره‌های شهدا اظهار کرد: برپایی یادواره شهدا و یادآوری خاطرات این مردان بزرگ در فرهنگ‌سازی برای نسل‌های جدید جامعه بسیار اهمیت دارد.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول