اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین خبر داد

بازدید رایگان بیش از 5 هزار دانش‌آموز از موزه‌های قزوین

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: دانش‌آموزان مدارس قزوین در مقاطع مختلف تحصیلی در قالب تورهای علمی و فرهنگی از موزه‌های قزوین به صورت رایگان بازدید کردند.

بازدید رایگان بیش از 5 هزار دانش‌آموز از موزه‌های قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی قزوین حمیدرضا قاسمی گفت: ترغیب و تشویق نسل جوان جهت شناخت پیشینه گذشتگان و آشنایی با تمدن کهن این مرز و بوم از جمله وظایف ما بوده که خوشبختانه در ایام فرخنده دهه فجر جهت نیل به این هدف با فراهم آوردن بستری مناسب برای تسهیل بازدید از موزه‌های قزوین توانستیم این رسالت را انجام دهیم که با استقبال بسیار خوب این عزیزان روبرو بود.

وی تقویت روحیه مشارکت و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان در سطوح مختلف جامعه، ارتقای روحیه امید و نشاط در بین دانش‌آموزان و ایجاد تحرک و پویایی در فعالیت گروهی را از دیگر اهداف برگزاری این برنامه عنوان کرد و گفت: با همکاری آموزش و پرورش این گروه‌ها توسط مدارس هماهنگ شده و برنامه بازدید آنها اعلام شد.

وی ادامه داد: در این ایام موزه‌های قزوین پذیرای بیش از 5 هزار نفر از دانش آموزان مدارس استان در مقاطع مختلف تحصیلی بوده‌اند و امیدواریم این روند که از سال‌های پیش آغاز شده همچنان ادامه یابد و کودکان و نوجوانان ما خود حافظان میراث فرهنگی،‌ تاریخی و طبیعی سرزمین پهناور ایران باشند.

انتهای پیام/2667/غ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول