اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خوزستان:

برنامه‌ریزی به صورت منطقه‌ای با رویکرد استراتژیک در اولویت است

معاون برنامه‌ریزی استاندار خوزستان گفت: یکی از برنامه‌هایی که برای استفاده از مزیت‌های استان خوزستان انجام می‌دهیم برنامه‌ریزی به صورت منطقه‌ای با رویکرد استراتژیک است.

برنامه‌ریزی به صورت منطقه‌ای با رویکرد استراتژیک در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، امید حاجتی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی توسعه اقتصادی خوزستان با رویکرد استراتژیک که با حضور فرمانداران و مسئولان بخش‌ها که در سالن همایش‌های سردار شهید علی هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: برخی از مزیت‌هایی که در استان موجود است در دنیا هم وجود ندارد.

وی افزود: یکی از برنامه‌هایی که برای استفاده از مزیت‌های استان خوزستان انجام دهیم برنامه‌ریزی به صورت منطقه‌ای با رویکرد استراتژیک است.

معاون برنامه ریزی استاندار خوزستان بیان کرد: یکی از مهم‌ترین دلایلی که می‌خواهیم در بحث برنامه‌ریزی استراتژیک عمل کنیم شناسایی نقاط قوت در نقاط مختلف استان است.

وی گفت: برای اجرای برنامه‌ریزی توسعه اقتصادی خوزستان با رویکرد استراتژیک باید بررسی شود که چگونه این برنامه را انجام دهیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: پس از اجرای برنامه‌ریزی توسعه اقتصادی خوزستان با رویکرد استراتژیک، دو خروجی اصلی را به دست می‌آوریم که بسته‌های سرمایه‌گذاری با تفکیک شهر‌ها و روستا‌ها است و دیگر نیز شناسایی ویژگی‌های خاص مناطق مختلف خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برای رشد اقتصادی استان در کنار دیگر مزیت‌هایی موجود در خوزستان قرار است برنامه‌ریزی کنیم بنابراین باید بخشی از بودجه خوزستان را به این بخش اختصاص دهیم.

حاجتی اظهار داشت: بخش‌های مختلف و فرمانداری‌ها با کمک نیروهای موجود خود کار را انجام دهند و اگر خلأ داشتند می‌توانند از بخش خصوصی مشاوره بگیرند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خوزستان متذکر شد: با برنامه ریزی‌هایی که انجام شد قرار است این برنامه بین 3 تا 5 سال در استان انجام شود.

وی در پایان از همه مسئولان خواست با تمام توان برنامه‌ریزی توسعه اقتصادی خوزستان با رویکرد استراتژیک را انجام دهند.

انتهای پیام/72010/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول