اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت مرکز آموزش بازرگانی استان قم:

همایش راهکارهای علمی و موثر تجارت با چین برگزار می‌شود

همایش راهکارهای علمی و موثر تجارت با چین با حضور رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در این کشور و به همت مرکز آموزش بازرگانی قم برگزار می‌شود.

همایش راهکارهای علمی و موثر تجارت با چین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کشور چین با جمعیت بیش از 1٫3 میلیارد نفر پرجمعیت‌ترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود و در شرق قاره آسیا واقع شده و با اجرای اصلاحات اقتصادی که این کشور  برای پی‌ریزی یک اقتصاد مدرن، انجام داده به عنوان دارنده یکی از سریع‌ترین رشدهای اقتصادی دنیا محسوب می‌شود.

این کشور هم‌اکنون بزرگترین صادرکننده و دومین واردکنندهٔ بزرگ کالا است و دومین اقتصاد بزرگ دنیا بر پایه تولید ناخالص داخلی را در اختیار دارد به همین دلیل بررسی راهکارهای عملی و موثر تجارت با چین برای تجار بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

با برگزاری همایش راهکارهای عملی و موثر تجارت با چین می‌توان روزنه‌ای برای تجارت مفید با این کشور پیدا کرد و با تجارتی مطلوب، نقش موثری در اقتصاد کشور ایفا کرد.

مرکز آموزش بازرگانی استان قم که در زمینه آموزش‌های تجاری گام بر می‌دارد با برگزاری همایشی با عنوان راهکارهای عملی و موثر تجارت با چین در تلاش است نکات مهم و جدیدی از تجارت با چین در اختیار تجار و بازرگانان بگذارد.

این همایش در هفته سوم اسفند ماه با حضور مسعود کمالی اردکانی رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در کشور چین، برای تجار و بازرگانان قمی برگزار می‌شود.

نقش چین در اقتصاد جهانی و اهمیت بازار آن، پیشینه روابط‌ و بررسی مبادلات تجاری دو کشور، آشنایی با سیاست تجاری چین، فرهنگ مذاکرات تجاری در چین، هشدارهای لازم برای تجارت با شرکت‌های چینی، آشنایی با ساز و کار حل اختلاف تجاری و استانداردها و کیفی‌سازی واردات و اعتبارسنجی شرکت‌های چینی از جمله محورهای این همایش است.

چگونگی دسترسی به تولیدکنندگان معتبر چینی، زیرساخت‌های حقوقی و بازرگانی و موافقتنامه‌های اقتصادی دو کشور، ظرفیت‌های صادراتی ایران به چین، بررسی ساختار واردات ایران از چین، سرمایه‌گذاری در چین، آشنایی با نحوه تاسیس دفاتر تجاری در چین، مزایده و مناقصات در این کشور، آشنایی با ساختار اتاق‌های بازرگانی و اتحادیه‌های تجاری و صنعتی چین، معرفی نمایشگاه‌های معتبر تجاری و آشنایی با ارگان‌های ایران مستقر در چین نیز از دیگر مباحث این همایش هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این همایش با شماره‌های 37714089 و 37714278 تماس بگیرند.

انتهای پیام/78005/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول