اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

وجه اشتراک ناجا و رسانه‌ها در ارتقاء و آگاه‌بخشی جامعه است

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اصحاب رسانه نیز به نوعی همراه با نیروی انتظامی در راستای ارتقای آگاهی مردم حرکت می‌کنند و این از وجه مشترک رسانه‌ها و پلیس است.

وجه اشتراک ناجا و رسانه‌ها در ارتقاء و آگاه‌بخشی جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فرامرز خلیلی‌نیا ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با مدیران رسانه‌های استان هدف از برگزاری این جلسه را دعوت از مسئولان رسانه‌ها، هم‌اندیشی و ایجاد طوفان مغزی عنوان کرد و گفت: امیدواریم با راهکارها و تبادل‌نظر مدیران مسئول رسانه‌ها جرائم و آسیب‌ها در سطح استان کاهش جدی داشته باشند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که امنیت امروز مرهون از خودگذشتگی پلیس، اصحاب رسانه و کسانی که در ایجاد امنیت نقش دارند است، گفت: ایران اسلامی به یک جزیره امن برای هموطنان تبدیل شده که ناشی از تلاش‌های پلیس است.

خلیلی‌نیا با بیان این‌که وظیفه پلیس اجتماعی و رسانه‌ها ارتقای آگاهی مردم است گفت: اصحاب رسانه نیز به نوعی همراه با پلیس اجتماعی در راستای ارتقای آگاهی مردم حرکت می‌کنند و این از وجه مشترک رسانه‌ها و پلیس اجتماعی است که باید دیدگاه و نظرات مردم منعکس شوند.

این مسئول انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد رسانه‌ها را محمل مهم و مناسبی در جامعه عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها رابط بین مردم و مسئولان هستند و آسیب‌ها و تهدیداتی که از سوی دشمنان جوانان را مورد هدف قرار داده شناسایی و آن‌ها را در قالب خبر منعکس می‌کنند.

وی با بیان این‌که آسیب‌ها تدریجا سبب از بین رفتن و نابود شدن افراد می‌شود، گفت: رسانه‌ها قادر به فرهنگ‌سازی هستند و موارد و اصول مهم در جامعه ترویج می‌دهند و باورها و ارزش‌ها را در سطح جامعه نهادینه می‌کنند.

خلیلی‌نیا در ادامه به جهت‌گیری رسانه‌ها در رعایت قوانین و مقررات اشاره‌ای داشت و گفت: رسانه‌ها می‌توانند از طریق مد و الگوی صحیح، شیوه مصرف و زندگی ایرانی اسلامی، خودباوری فردی و اجتماعی و ترغیب آحاد جامعه به رعایت قوانین و مقررات جهت‌دهی کنند.

این مسئول نقش رسانه‌ها در مقابله با هجمه‌های مختلف که از سوی دشمنان برای کشور طراحی و اجرا می‌شود را مهم خواند و گفت: مهمترین رقیب رسانه، رسانه است و باید با زبان رسانه‌ای جلوی رسانه‌های تخریب‌گر را گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تعامل پلیس با رسانه‌ها را تعاملی مناسب و سازنده عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک‌هزار و 167 خبر، گزارش و مصاحبه ارسال شده که یک‌هزار و 163 خبر و گزارش آن مربوط به رسانه‌های محلی بوده است.

خلیلی‌نیا 8 هزار و 96 دقیقه مصاحبه و اطلاع‌رسانی در سال جاری از سوی صدا و سیمای استان، 879 مورد خبر در رسانه‌های استانی، برگزاری جلسات درون سازمانی و نشست‌های خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی، روز خبرنگار و دیگر ایام را از برنامه‌های مهم واحد پلیس اجتماعی استان عنوان کرد.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول