اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای بیست و چهارمین بار صورت می‌گیرد

برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «توانمندسازی خانواده‌ها با حضور پرنشاط نیکوکاران»

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از برگزاری، بیست و چهارمین جشن نیکوکاری با شعار «توانمندسازی خانواده‌ها با حضور پرنشاط نیکوکاران» خبر داد.

برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «توانمندسازی خانواده‌ها با حضور پرنشاط نیکوکاران»

رضا حسنلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از همکاری صمیمانه مردم استان در طرح‌های اجرایی کمیته امداد طی سال تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین طرح‌های اجرایی کمیته امداد در روزهای پایانی سال برگزاری جشن نیکوکاری است، اظهار داشت: این جشن در آستانه سال نو و با رویکرد توانمندسازی جامعه هدف که یکی از مهم‌ترین اهداف امداد در دهه چهارم فعالیت این نهاد مقدس است، اجرایی می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه امسال جشن نیکوکاری طی روزهای چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم اسفند ماه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: روز چهاردهم اسفند این جشن در مدارس استان، روز پانزدهم با برپایی پایگاه‌های مختلف در سطح معابر استان و شهرستان‌ها و روز شانزدهم که مصادف با روز جمعه است، این جشن ملی معنوی در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

این مسئول در ادامه ثبت‌نام از حامیان در قالب طرح اکرام ایتام، طرح شفا و طرح یاسین را از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اجرا در سطح پایگاه‌های دایر شده در استان عنوان کرد و گفت: همچنین شماره حساب 0108640426007 سیبای این نهاد نزد بانک ملی نیز برای واریز وجوهات نقدی مردم استان در قالب این جشن در نظر گرفته شده است.

حسنلو در ادامه با اشاره به همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان برای اجرای جشن نیکوکاری در مدارس استان تصریح کرد: کمک‌هایی که از مدارس استان جمع‌آوری می‌شود، پس از واریز به حساب امداد در اختیار مسئولان مدارس قرار می‌گیرد تا نسبت به توزیع آنها در بین دانش‌آموزان اقدام شود.

وی همچنین به همکاری بسیج مستضعفین با کمیته امداد در برقراری پایگاه‌های جشن نیکوکاری در سطح معابر استان و همچنین مصلی‌های برگزاری نماز جمعه اشاره کرد و گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده از محل این پایگاه‌ها در بین خانواده‌های نیازمند که قبلا از طریق امدادگران شناسایی شده‌اند، بر اساس اولویت نیازمندی توزیع خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین از همکاری صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در برگزاری این جشن خبر داد و ادامه داد: صدا و سیمای استان طی هفته احسان مسئولیت اطلاع‌رسانی و تبلیغات این جشن ملی معنوی را به عهده دارد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری جمع‌آوری 10 میلیارد ریال کمک مردمی در سطح استان در جشن نیکوکاری سال گذشته پیش‌بینی کرد: امسال میزان کمک‌های مردمی 100 درصد افزایش یابد.

به گفته حسنلو طرح جدید دیگری که همزمان با جشن نیکوکاری سال‌جاری برگزار می‌شود، جمع‌آوری اقلام و لوازم قابل استفاده تعویضی شهروندان است که مردم استان در صورت تمایل می‌توانند، آنها را در اختیار امداد قرار دهند تا نسبت به توزیع آن در بین خانواده‌های مددجو اقدام شود.

انتهای پیام/73005/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول