اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد

افتتاح بخش پیوند مغز استخوان و کاشت حلزون در بیمارستان امام رضا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افتتاح بخش پیوند مغز و استخوان بیمارستان امام رضا تا پایان سال خبر داد و تصریح کرد: بخش کاشت حلزون این بیمارستان سال آینده راه‌اندازی شده و با این کار خدمت بزرگی به مردم استان کرمانشاه می‌شود.

افتتاح بخش پیوند مغز استخوان و کاشت حلزون در بیمارستان امام رضا

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدرضا نیکبخت پیش از ظهر امروز در بازدید از بخش سرطان‌شناسی بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان محمد کرمانشاهی به‌مناسبت روز جهانی سرطان کودک، اظهار داشت: پرسنل این بیمارستان به‌نوعی خود را وقف خدمت به بیماران نیازمند کرده‌اند.

وی با اشاره به اجر معنوی عظیم این کار، افزود: بیماران این بیمارستان با وجود پایین بودن تعرفه‌ها بازهم توان پرداخت هزینه‌ها را نداشته و این امر نیازمند توجه و حمایت خیران استان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خدمات ارائه شده بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان محمد کرمانشاهی را شایان توجه عنوان کرد و گفت: بیماران این مرکز با وجود اقامت‌های بعضا طولانی مدت، اما هیچ‌گونه نارضایتی از پرسنل و کادر درمانی نداشته و این جای قدردانی دارد.

به گفته نیکبخت، از سال گذشته با وجود وضعیت تحریم‌ها و تغییرات ناگهانی نرخ ارز مشکلاتی برای بخش بهداشت و درمان همانند سایر بخش‌ها ایجاد شد و با این وجود به بهتر شدن وضعیت در سال 93 می‌توان خوشبین بود.

وی با اشاره به پیشنهاد اخذ عوارض گمرک پنج درصدی از کامیون‌های ترانزیتی، اذعان داشت: این مبلغ را می‌توان صرف خرید آمبولانس برای بیمارستان‌های استان کرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه سلامت را دولت باید تامین کند، خاطرنشان کرد: البته در این‌گونه بیمارستان‌ها خیرین نیز باید کمک کنند، چراکه دولت به ‌تنهایی از عهده مخارج آن‌ها برنمی‌آید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افتتاح بخش پیوند مغز و استخوان بیمارستان امام رضا(ع) تا پایان سال خبر داد و تصریح کرد: بخش کاشت حلزون این بیمارستان سال آینده راه‌اندازی شده و با این کار خدمت بزرگی به مردم استان کرمانشاه می‌شود.

وی ادامه داد: بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان محمد کرمانشاهی در غرب کشور برای بیماران سرطانی یک نعمت است و وجود 10 پزشک فوق‌تخصص در کرمانشاه به‌واسطه وجود چنین بیمارستان‌هایی است.

انتهای پیام/2700/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول