اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شبکه تبرستان خبر داد

ارسال سیگنال‌های تلویزیونی به نقاط کور مازندران

مدیرکل شبکه تبرستان از ارسال سیگنال‌های تلویزیونی به نقاط کور مازندران خبر داد و گفت: ارسال سیگنال‌های تلویزیونی از وظایف ذاتی سازمان صدا و سیما است.

ارسال سیگنال‌های تلویزیونی به نقاط کور مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کلاردشت، بهرام حمیدی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از ایستگاه دیجیتال شهرستان کلاردشت افزود: با راه‌اندازی ایستگاه دیجیتال که با هزینه‌ای معادل 210 میلیون تومان انجام شد، مردم کلاردشت می‌توانند 20 شبکه صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران را دریافت کنند.

مدیرکل شبکه تبرستان در مراسم بهره‌برداری از این شبکه دیجیتالی اظهار داشت: ارسال سیگنال‌های تلویزیونی به نقاط کور استان مازندران از وظایف ذاتی سازمان صدا و سیما است.

مدیرکل شبکه تبرستان با اشاره به پیگیری‌های انجام شده مسئولان و دفتر مجمع نمایندگان مجلس برای ایجاد شبکه دیجیتال در شهرستان کلاردشت خاطرنشان کرد: با ایجاد شبکه دیجیتال امیدواریم بتوانیم توسعه و پیشرفت‌های این شهرستان را اطلاع‌رسانی کنیم.

وی در ادامه درباره نقد که از رسانه ملی از عملکرد برخی مدیران بیان داشت: نقد عالمانه و علمی موجب توسعه می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: بر خودم حرام می‌دانم که مدیری با نقد غیرعلمی تخریب شود، البته نقد از عملکردها در دستور کار سازمان قرار دارد، چون مخاطبان ما در این بخش از رسانه ملی درخواست نقد دارند.

حمیدی بیان داشت: مشکلات را مطرح می‌کنیم، ولی نباید فراموش کرد دستگاه‌های اجرایی نیز مشکلاتی دارند که باید به آن توجه شود.

وی اضافه کرد: ممکن است اعتبار دستگاه‌های اجرایی تخصیص داده نشود و در این باره ممکن است مدیران حق به جانب باشند، ولی اگر نقد ما عالمانه باشد، منصفانه بودن انعکاس موجب رفع کدورت‌ها در جامعه می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران خاطرنشان کرد: همه ما در اجرای قانون و تولید برنامه مدیون مردم هستیم.

این مسئول در پایان به موفقیت رسانه ملی در کشور اشاره کرد و گفت: شبکه تبرستان در کنار دو استان خراسان رضوی و استان فارس رتبه مناسبی را در کشور به دست آورد.

انتهای پیام/2296/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول