اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 4 مشهد خبر داد

احداث مسیرهای ویژه دوچرخه‌سواری در پیاده‌روهای منطقه 4 مشهد

شهردار منطقه 4 مشهد اهتمام در پیاده‌روسازی و استفاده از پیاده‌روهای استاندارد و مطلوب را حق مردم و شهروندان دانست و از احداث مسیرهای ویژه دوچرخه‌سواری و تردد نابینایان در پیاده‌روهای این منطقه خبر داد.

احداث مسیرهای ویژه دوچرخه‌سواری در پیاده‌روهای منطقه 4 مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدکمال‌الدین شاهچراغی صبح امروز در جمع خبرنگاران پیاده‌روها را از مهم‌ترین فضاهای شهری دانست که به صورت مداوم و مکرر مورد استفاده قرار می‌گیرد و گفت: به همین منظور در راستای ارتقای کیفیت و زیباسازی محیط شهری، پیاده‌روسازی معابر در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اجرای عملیات بهسازی پیاده‌روهای بلوار طبرسی حدفاصل تقاطع بلوار شهید مفتح تا خیابان المهدی تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه از دی‌ماه سال جاری در مساحتی بیش از 5 هزار و 500 مترمربع به طول 700 مترمربع در دو سمت بلوار طبرسی جنوبی آغاز شده است.

شاهچراغی درباره عملیات‌های قابل اجرا در این پروژه خاطرنشان کرد: احداث مسیرهای مجزا ویژه دوچرخه‌سواری و تردد نابینایان، نصب پایه روشنایی و مبلمان شهری، احیای فضای سبز موجود و اجرای تاسیسات آبیاری تحت فشار از اقداماتی است که در بهسازی پیاده‌روهای بلوار طبرسی انجام خواهد شد.

وی اعتبار پیش‌بینی شده برای این پروژه را بالغ بر 6 میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: پروژه مذکور تاکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا اواخر فروردین‌ماه سال آینده به پایان می‌رسد.

شهردار منطقه 4 مشهد همچنین از خاکبرداری، زیرسازی و اجرای آسفالت در پیاده‌روهای حدفاصل بلوار طبرسی شمالی از طبرسی شمالی 63 تا تقاطع پنج‌تن خبر داد و گفت: این پروژه در مساحت 6 هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر 730 میلیون ریال از هفته جاری آغاز شده است.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول