اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شیراز خبر داد

برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان در میانرود شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان در سطح محله میانرود این شهر خبر داد.

برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان در میانرود شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ بهادر اسماعیلی در این زمینه گفت: طرح تشدید فعالیت‌های انتظامی و امنیت محله‌محور با هدف افزایش احساس امنیت در سطح یکی از محلات شیراز اجرا شد.

وی ادامه داد: در این مورد و در پی اعلام شهروندان مبنی بر حضور افراد دلال در محله میانرود شیراز و ایجاد مزاحمت و سر و صدای شدید برای شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز بیان کرد: این گزارش حاکی از آن بود که عده‌ای با حضور در این مکان و انجام معاملات خودرو و ... باعث سلب آسایش از شهروندان شده و مزاحمت‌هایی را برای آنان ایجاد کرده بودند.

اسماعیلی گفت: در همین مورد با هماهنگی‌های انجام شده از تجمع هرگونه خودرو در آن مکان جلوگیری و 29 خودرو نیز اعمال قانون شدند.

وی با بیان اینکه این کار پلیس به شدت موجب رضایت شهروندان و اهالی قرار گرفت افزود: این طرح تا پاکسازی کامل محل و انتقال بازار به محلی دیگر همچنان ادامه دارد و شهروندان اطمینان داشته باشند که پلیس با کسانی که قصد ایجاد مزاحمت برای آنان را داشته و با رفتار نامتعارف خود موجب ایجاد خلل در نظم و امنیت عمومی جامعه می‌شوند با جدیت و قاطعیت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/2448/ط/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول