اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش سبزوار:

بستر‌سازی مناسب در شکوفایی نظام تعلیم و تربیت مؤثر است

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان سبزوار گفت: بسترسازی‌های مناسب می‌تواند در شکوفایی نظام تعلیم و تربیت مؤثر باشد.

بستر‌سازی مناسب در شکوفایی نظام تعلیم و تربیت مؤثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، مرتضی بینش صبح امروز در نشست با اعضای شورای شهر سبزوار با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری می‌تواند در فرایند آموزشی تأثیر مستقیم داشته باشد، اظهار کرد: فرایند تعلیم و تربیت دارای سختی‌هایی بوده که نیازمند کمک همه دستگاه است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش با افرادی سر و کار دارد که آینده‌سازان این کشور هستند لذا باید در این زمینه از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود بهره گرفت و دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و مؤسسات عالی نیز می‌توانند در این زمینه به ما یاری برسانند.

بینش با بیان اینکه مردم از دولت تدبیر و امید انتظارات و توقعاتی را دارند، تأکید کرد: مردم به مجموعه نظام آموزشی کشور اعتماد دارند و ما نیز باید ثمره این اعتماد را با آموزش درست، تعلیم و تربیت پاسخ بدهیم.

وی با تقدیر از زحمات مدیران گذشته در آموزش و پرورش افزود: تغییر مدیریت‌ها در هر حوزه‌ای می‌تواند باعث رشد، شکوفایی و حرکت به سمت قله‌های ترقی شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان سبزوار با بیان اینکه فرهنگ اصیل ایرانی دارای اصالت و سرشار از معنا و مفهوم است، خاطرنشان کرد: فرهنگ ایرانی سرشار است از ضرب‌المثل‌ها، داستان‌ها، حکمت‌ها و حکایت‌های ایرانی  که می‌تواند در نظام تعلیم و تربیت سهم داشته باشد.

بینش گفت: گویش‌های محلی هر منطقه نیز گویای بخشی از فرهنگ آن منطقه است که در راستای حفظ این فرهنگ‌ها باید توجهات خاصی صورت گیرد.

انتهای پیام/2202/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول