اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراوان خبر داد

پرداخت وام به خسارت دیدگان زلزله 7.5 ریشتری در سراوان

فرماندار سراوان از پرداخت وام به خسارت دیدگان زلزله 7.5 ریشتری سال گذشته در سراوان خبر داد.

پرداخت وام به خسارت دیدگان زلزله 7.5 ریشتری در سراوان

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، محمدشریف خالقی صبح امروز در حاشیه جلسه ستاد معین بازسازی سیل و زلزله شهرستان سراوان اظهار داشت: با توجه به اینکه در زلزله سال گذشته در این شهرستان ابنیه ساختمانی از 30 درصد تا 100 درصد خسارت دیده‌‌اند و تعیین لیست و خسارت‌برداری در همان سال صورت گرفت در همین راستا با حمایت و پیگیری‌های انجام شده، اعتبارات لازم به سراوان تزریق شده است.

فرماندار سراوان خاطرنشان کرد: میزان پرداخت به روستاییانی که در لیست‌برداری تعیین خسارت شده‌اند مبلغ 18 میلیون تومان بوده که از این میزان 3 میلیون تومان آن بلاعوض خواهد بود و در بخش خسارات شهری هم میزان وام 23 میلیون است.

این مسئول متذکر شد: از این میزان سه میلیون تومان آن بلاعوض خواهد بود، از همشهریان تقاضا داریم که در این راستا به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کرده تا پس از  تکمیل پرونده برای انجام مراحل بعدی از طریق سیستم به مراجع بانکی معرفی شوند.

وی در پایان اذعان داشت: تاکنون هزار و 200 فقره پرونده تعیین و تامین اعتبار شده که در صورت نیاز شهرستان این رقم افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/75004/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول