اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو خراسان‌جنوبی خبر داد

ووشوکاران خراسان‌جنوبی فاتح مقام سوم مسابقات بین‌المللی"جام صلح و دوستی"

رئیس هیئت ووشو خراسان‌جنوبی از رقابت ورزشکاران استان در نخستین دوره از مسابقات بین‌المللی ووشو "جام صلح و دوستی" خبر داد و گفت: در این مسابقات وحید خرمشاد و محمدرضا مالدار دو مدال برنز را برای خراسان‌جنوبی به ارمغان آوردند.

ووشوکاران خراسان‌جنوبی فاتح مقام سوم مسابقات بین‌المللی"جام صلح و دوستی"

علی‌اکبر مجدیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: ورزشکاران خراسان‌جنوبی در نخستین دوره از مسابقات بین‌المللی ووشو " جام صلح و دوستی" که به مناسبت آغاز سی‌و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد در مقابل حریفان بین‌المللی خود روی تشک رفتند.

وی بیان کرد: این مسابقات از 23 تا 26 بهمن‌ماه جاری در مجتمع ورزشی شهید چمران شهرستان ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

رئیس هیئت ووشو خراسان‌جنوبی اذعان داشت: در نخستین دوره از مسابقات بین‌المللی ووشو "جام صلح و دوستی" سه تیم از کشورهای پاکستان، افغانستان و هندوستان و پنج تیم از استان‌های خراسان جنوبی، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان همراه با ستارگانی از استان‌های مازندران، گلستان و همدان حضور داشتند.

مجدیان متذکر شد: در این رقابت بین‌المللی حدود 80  ووشوکار در اوزان (52، 56، 60، 65، 70، 75، 80، 85، 90 ، 95) کیلوگرم برای کسب قهرمانی و دعوت به مسابقات ووشو غرب آسیا سال آینده با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: از خراسان جنوبی مجید خرمشاد در وزن 56 کیلوگرم، محسن حسن‌زاده در وزن 75 کیلوگرم و محمدرضا مالداری در وزن 90 کیلوگرم در نخستین دوره از مسابقات بین‌المللی ووشو "جام صلح و دوستی" در مقابل حریفان، توانائی‌های خود را به تصویر ‌کشیدند.

وحید خرمشاد بر سکوی سوم مسابقات بین‌المللی ووشو"جام صلح و دوستی" وزن 56 کیلوگرم

رئیس هیئت ووشو خراسان جنوبی به رقابت نماینده استان در مسابقات ووشو وزن 56 کیلوگرم مسابقات بین‌المللی ووشو "جام صلح و دوستی" اشاره و تصریح کرد: وحید خرمشاد در نخستین مبارزه خود موفق شد از سد حریف افغانی خود بگذرد و در رقابت رده‌بندی به مصاف رقیب پاکستانی رفت که نتیجه را در اوج قدرت و جوانمردی واگذار کرد و در جایگاه سوم ایستاد، مهرداد جوشن‌پسند از ایران قهرمان شد و عبدالخالق از پاکستان رتبه دوم را کسب کرد.

مجدیان اضافه کرد: در وزن 60 کیلوگرم جابر دلاوری از ایران، در وزن 70 کیلوگرم مرتضی یداله‌پور از ایران، در وزن 75 کیلوگرم ابوالفضل دوینی از ایران، در وزن 80 کیلوگرم یداله ظفری از ایران و در وزن 85 کیلوگرم اکبر فراوانی از پاکستان و در وزن 95 کیلوگرم نیز عبدالمالک نور‌ زهی اکبر از افغانستان نیز در جایگاه نخست مسابقات بین‌المللی ووشو "جام صلح و دوستی" قرار گرفتند.

مالداری در جایگاه سوم وزن 90 کیلوگرم مسابقات بین‌المللی ووشو "جام صلح و دوستی"

وی با بیان اینکه در وزن 90 کیلوگرم مسابقات بین‌المللی ووشو "جام دوستی" از خراسان‌جنوبی نماینده‌ای حضور داشت، گفت: محمدرضا مالداری در مبارزه نخست خود بر رقیب پاکستانی خود غلبه کرد و در رقابت رده‌بندی نتیجه را به حریف افغانی خود واگذار کرد و موفق شد در سکوی سوم این مسابقات قرار گیرد، دانیال ریگی از ایران در جایگاه قهرمانی ایستاد و عبدالجبار منصوری از افغانستان نیز نایب قهرمان شد.

رئیس هیئت ووشو خراسان جنوبی اذعان داشت: در نخستین دوره از مسابقات بین‌المللی ووشو "جام صلح و دوستی" تیم دانشگاه ولایت ایرانشهر به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران با کسب 74 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم‌ ووشو کشور افغانستان با کسب 42 امتیاز نایب قهرمانی را از آن خود کرد و تیم ووشو کشور پاکستان با کسب 23 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/69014/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول