اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای بوشهر خبر داد

دستگیری عامل برداشت غیر مجاز اینترنتی در بوشهر

رئیس پلیس فتای استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی که بصورت اینترنتی اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان کرده بود، توسط این پلیس خبر داد.

دستگیری عامل برداشت غیر مجاز اینترنتی در بوشهر

داریوش پورسعید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر گفت: کارشناسان پلیس فتای بوشهر در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی‌اش بلافاصله ضمن تشکیل تیم عملیاتی ویژه وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تلاش مأموران مبارزه با جرایم سایبری، سارق که از همکاران مالباخته است شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی به پلیس فتا انتقال داده شد.

وی افزود: متهم در ابتدا منکر هرگونه جرمی شد ولی در ادامه با وجود شواهد و قرائن لب به اعتراف گشود و عنوان داشت: اطلاعات حساب مالباخته را طی فرصت مناسبی بدست آورده و با استفاده از آن اقدام به خرید شارز تلفن همراه کردم.

پورسعید تصریح کرد: متهم برای سیر مراحل قضایی به مراجع ذیصلاح انتقال داده شد.

رئیس پلیس فتای استان بوشهر در پایان ارتقاء دانش اینترنتی را در پیشگیری از جرائم رایانه‌ای بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان به هیچ عنوان اطلاعات شخصی رایانه‌ای و حساب بانکی خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهند و سعی کنند رمز دوم حساب بانکی خود را به طور مرتب  تغییر دهند.

انتهای پیام/66006/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول