اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مبارز بحرینی:

تغییرات دموکراتیک در بحرین منافع آمریکا را تامین نمی‌کند

یک مبارز بحرینی گفت: تغییرات دموکراتیک در بحرین منافع آمریکا را تامین نمی‌کند.

تغییرات دموکراتیک در بحرین منافع آمریکا را تامین نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرسیریک واقع در شرق مرکز هرمزگان، شیخ عبدالله الصالح شب گذشته در همایش بصیرت‌افزایی که با مشارکت و همکاری مجمع جهانی اهل‌بیت شهرستان سیریک برگزار شد، گفت: تغییرات دموکراتیک در بحرین منافع آمریکا را تامین نمی‌کند و آمریکا، ترکیه، اردن، عربستان و قطر آشکارا در بحران بحرین دست دارند و این مسئله را قراردادهای تسلیحاتی امضا شده با مزدوران بیگانه‌ای که برای حمایت از رژیم آل خلیفه و شهادت مردم مظلوم بحرین به کار گرفته می‌شوند به خوبی ثابت کرده است.

این مبارز انقلاب بحرینی در این همایش ادامه داد: در دو سال اول انقلاب مردم بحرین، 16 هزار نفر از مردم بازداشت شدند که تاکنون سه هزار نفر هنوز در زندان‌ها هستند و بیش از 200 نفر شهید و 6 هزار نفر به جرم شیعه بودن از کارهای دولتی اخراج شدند.

شیخ عبدالله الصالح با بیان اینکه مردم بحرین تا نابودی کامل حکومت آل خلیفه و پیروزی کامل انقلاب و رسیدن به حکومت عدل الهی و مردم سالاری دینی و آزادی مطلق همه مردم از هیچ ارتش و شکنجه و کشته شدنی در راه خداست دست برنمی‌دارند، اظهار کرد: مردم انقلابی بحرین نه تنها با رژیم آل خلیفه بلکه با ارتش‌های جلاد آمریکا، ترکیه، عربستان، کویت، قطر، امارات و کمک مالی و تجهیزات کشورهای مالزی، اندونزی و اردن مقابله می‌کند.

این مبارزه انقلابی بحرینی خاطرنشان کرد: با توکل بر خداوند متعال و حمایت‌های معنوی مردم مسلمان دنیا به ویژه مردم مومن و خداجوی ایران، انقلاب مردم بحرین در آینده‌ای نزدیک به پیروزی خواهد رسید و شاهد رسوایی و سرنگونی حکومت آل خلیفه و آل سعود و پیروزی حق بر باطل باشیم.

علی ترکمانی بخشدار بمانی نیز در پایان گفت: هدف از برگزاری این همایش بصیرت‌افزایی، معنویت‌افزایی، روشنگری عقیدتی و سیاسی، دشمن‌شناسی، مقابله جوانان با تهاجم فرهنگی رسانه‌های غربی و مقابله با مسائل ضدفرهنگی و دینی و اهمیت بیشتر به مسائل اعتقادی اسلام است.

انتهای پیام/88001/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول