اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی ساری:

زمینه فعالیت‌های اجتماعی معلولان فراهم شود

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساری با اشاره به اینکه معلولان و محرومان نیازمند نگاه زیبای جامعه هستند، گفت: اگر شرایط را فراهم کنیم این افراد هم می‌توانند به فعالیت‌های اجتماعی بپردازند.

زمینه فعالیت‌های اجتماعی معلولان فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی رنجبر شنبه شب در آیین کلنگ‌زنی ساختمان اداره بهزیستی شهر کیاسر اظهار کرد: ارائه خدمت به محرومان و نیازمندان از کارهای نیک و پسندیده است.

وی با اشاره به اینکه جامعه هدف بهزیستی در هر جایی که حضور دارند باید بتوانند به راحتی خدمات را دریافت کنند، تصریح کرد: احداث ساختمان بهزیستی در کیاسر برای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف است.

رنجبر با بیان اینکه نزدیکی مرکز ارائه خدمت باعث می‌شود بخشی از دردها و رنج‌های این افراد کاهش یابد، اضافه کرد: باید امکانات لازم برای افراد نیازمند و خانواده‌های آنها فراهم شود تا بتوانند به راحتی در جامعه زندگی کنند.

وی با اشاره به اینکه معلولان و محرومان نیازمند نگاه زیبای جامعه هستند، گفت: اگر شرایط را فراهم کنیم این افراد هم می‌توانند به فعالیت‌های اجتماعی بپردازند و معلولیت هرگز محدودیت به همراه ندارد.

به گزارش فارس، ساختمان اداره بهزیستی شهر کیاسر در زمین وقفی مرحوم محمد محمدنژاد با حضور نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام/86007/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول