اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد تاکید کرد

ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان

فرماندار شهرستان نظرآباد گفت: برای تحقق اهداف و آرمان‌های اسلام و انقلاب باید فرهنگ ایثار و شهادت را به درستی برای نسل جوان تبیین کنیم.

ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان

شهریار آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: کشورهای غربی به ویژه قدرت‌های زورگوی استکباری همواره با سوء‌استفاده از امکاناتی که در اختیار دارند، علیه کشورهای مستقل و آزادی‌خواه به ویژه جهان اسلام توطئه می‌کنند.

وی تصریح کرد: غربی‌ها نمی‌خواهند مسلمانان جهان به ویژه مردم ایران اسلامی به توسعه و پیشرفت دست‌ یابند و به همین دلیل همواره در مسیر حرکت ما مانع‌تراشی می‌کنند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان نظرآباد افزود: یکی از مهمترین ویژگی‌های ملت ایران این است که با حداقل امکانات و با وجود کمبودها و کاستی‌هایی که دارند، در برابر زیاده‌خواهی‌ها و زورگویی‌های دشمنان خود ایستادگی کرده و برای دستیابی به توسعه و پیشرفت تلاش می‌کنند.

آقایی ادامه داد: جوانان و نوجوانان امروز از نسل اول انقلاب می‌پرسند که شما چگونه با دست‌های خالی از یک سو برای پیشرفت کشور وارد میدان شده و از سوی دیگر در برابر دشمن متجاوز ایستادگی می‌کردید.

وی بیان داشت: برای پاسخ دادن به این پرسش باید گفت که مردم ما با اتکا به قدرت ایمان و بهره‌مندی از فرهنگ ایثار و شهادت و داشتن روحیه ولایی در برابر تمام مشکلات ایستادگی کرده و توانستند موفقیت‌های بزرگی کسب کنند.

فرماندار نظرآباد در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در این شهرستان مبنی بر اینکه برای تداوم این موفقیت‌ها باید چه راهکاری را اتخاذ کرد، گفت: تنها راه حفظ سربلندی و عزت ایران اسلامی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان است.

آقایی تصریح کرد: امروزه دشمن برای ضربه زدن به ما از راه نظامی وارد نمی‌شود و همانطور که رهبری معظم انقلاب اسلامی تاکید فرمودند،‌ جنگ امروز در حوزه تهاجم فرهنگی و ضربه زدن به توانمندی اقتصادی کشور و مردم است.

وی تاکید کرد: برای مقابله با این توطئه‌ها امروز نیز باید با اتکا به قدرت ایمان و بهره‌مندی از فرهنگ ایثار و شهادت وارد میدان شده و برای خنثی‌سازی شبیخون فرهنگی دشمنان تلاش کنیم.

آقایی در پایان گفت: همچنین باید بسیجی‌وار در حوزه‌های اقتصادی به ویژه کشاورزی و صنعت وارد میدان شویم و به طور قطع داشتن این روحیه ضامن موفقیت و سربلندی نظام و مردم است.

انتهای پیام/2302/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول