اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل کمیته امداد استان البرز خبر داد

سرپرستی بیش از 2500 یتیم البرزی توسط خیران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز گفت: مردم خیر استان سرپرستی بیش از 2 هزار و 500 نفر از ایتام استان را به عهده دارند.

سرپرستی بیش از 2500 یتیم البرزی توسط خیران

علی سالارکیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین طرح‌های حمایتی کمیته امداد که با هدف جذب مشارکت بیشتر مردم خیر در سراسر کشور و استان البرز اجرا می‌شود، طرح اکرام ایتام است.

وی تصریح کرد: بر اساس این طرح مردم خیر و نیکوکار سرپرستی یک و یا چند نفر از ایتام را بر عهده گرفته و ماهانه مبلغی که در توان دارند و حداقل آن 200 هزار ریال است را به حساب این ایتام واریز می‌کنند.

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی استان البرز ادامه داد: مردم نیکوکار و نوع‌دوست البرز استقبال خوبی از این طرح داشتند و در مجموع سرپرستی 2 هزار و 517 نفر از ایتام زیرپوشش کمیته امداد را در این استان بر عهده دارند.

سالارکیا اضافه کرد: با توجه به اینکه سرپرستی ایتام محدود به یک نفر نیست و نیکوکاران می‌توانند سرپرستی چند نفر از ایتام را به طور همزمان و مشترک بر عهده گیرند، شاهدیم که کمک‌های هر چند محدود خیران بخش مهمی از نیازهای اقتصادی و روزانه ایتام زیرپوشش کمیته امداد البرز را برآورده می‌کند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه چه تعداد از خیران و نیکوکاران البرزی در طرح اکرام ایتام مشارکت دارند، خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین آمارهای اخذ شده در مجموع 25 هزار و 155 نیکوکار البرزی در این طرح مشارکت دارند و به طور ماهانه مبالغی را به حساب ایتام این استان واریز می‌کنند.

*‌البرزی‌ها بیش از 41 میلیارد ریال به ایتام کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 41 میلیارد ریال از سوی 25 هزار و 155 نیکوکاری که در طرح اکرام ایتام مشارکت دارند به حساب آنها واریز شده است.

سالارکیا خاطرنشان کرد: این کمک‌ها به غیر از کمک‌ها و حمایت‌های مادی و معنوی است که کمیته امداد برای افراد و خانواده‌های زیرپوشش به ویژه ایتام ارائه می‌کند.

وی در پایان با اشاره به شرایط اقتصادی افراد نیازمند و مستمند استان البرز و همچنین محدود بودن منابع در اختیار کمیته امداد امام خمینی گفت: مردم خیر البرزی همواره در کارهای خیر و انسان‌دوستانه مشارکت داشته‌اند، اما با توجه به مشکلات افراد نیازمند انتظار داریم که آنها بیش از گذشته در امور خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام/2302/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول