اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تبیین فرمایشات رهبری انجام می‏‌شود

چاپ مقالات کنفرانس بین‌‏المللی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در ۳۵ جلد

مقالات نخستین کنفرانس بین‏‌المللی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در راستای تبیین فرمایشات رهبری در ۳۵ جلد منتشر شد.

چاپ مقالات کنفرانس بین‌‏المللی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در ۳۵ جلد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، رئیس نخستین کنفرانس بین‏‌المللی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی امروز اظهار کرد: ارائه مقالات و سخنرانی و یافته‏‌ها به صورت پوستر در نخستین کنفرانس بین‌‏المللی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی انجام می‌شود.

علی‏رضا ایرانبخش با اشاره به چاپ مقالات برگزیده کنفرانس بین‏‌المللی حماسه سیاسی و اقتصادی افزود: از مقالات ارسالی، 450 مقاله برگزیده در کتابچه مقالات کنفرانس که 35 جلد است، به چاپ می‌رسد و از این تعداد، 175 مقاله را مقالات isa و بقیه را isc  شامل می‌شود.

وی ادامه داد: نتایج علمی این کنفرانس در اختیار مدیران اجرایی کشور قرار می‌‏گیرد تا هم به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفته باشیم و هم به تکامل و بالندگی کشور کمک کنیم.

رئیس نخستین کنفرانس بین‏‌المللی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ادامه داد: محققان داخلی از دانشگاه‌های دولتی، آزاد و پژوهشکده‌‏ها و محققان برجسته از قاره‌های اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین در این همایش شرکت دارند.

وی افزود: خود دبیرخانه کنفرانس نیز مقالاتی را که ارسال شده است، در 35 جلد که هر کدام بالغ بر 500 تا 600 صفحه بوده، چاپ کرده است.

ایرانبخش با بیان این‌که این کنفرانس در سالن بصیرت سازمان بسیج دانشجویی برگزار می‌شود، گفت: ما در این کنفرانس شاهد 363 سخنرانی علمی در 10 سالن مجزا هستیم و یک‌هزار و 300 قطعه پوستر نیز در آن ارائه می‌شود.

انتهای پیام/2568/غ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول