اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف استان سمنان خبر داد

شرکت 4762 نفر در مسابقات قرآنی استان سمنان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از شرکت 4 هزار و 762 نفر در مسابقات قرآنی استان سمنان در سال جاری خبر داد.

شرکت 4762 نفر در مسابقات قرآنی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏الاسلام والمسلمین عبدالله واحدی عصر امروز در حاشیه بازدید از بقعه متبرکه پیر غریب سرخه، اظهار داشت: قرآن کریم و کلام الهی امروز باید بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گیرد؛ چرا که تنها راه نجات انسان، چنگ زدن به ریسمان محکم کلام الهی و تدبر در آن و عمل به آیات قرآن کریم است.

وی ادامه داد: در مسابقات قرآنی که سال گذشته در استان سمنان برگزار شد، حدود یک هزار و 470 نفر شرکت داشتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خاطر نشان کرد: این در حالی است که امسال شمار شرکت‏کنندگان در رقابت‏های قرآنی در این استان به بیش از چهار هزار و 762 نفر رسید.

واحدی تصریح کرد: تعداد زیادی از قرآن‏دوستان امسال در رقابت‏های قرآنی استان سمنان شرکت کردند و این امر نشان می‏دهد که اقبال عمومی به سمت قرآن در سال جاری در مقایسه با سال گذشته، بیش از سه برابر شده است.

وی ادامه داد: باید تلاش کرد تا تمام خانواده‏ها با قرآن کریم و کلام الهی آشنایی پیدا کنند و با آن مأنوس شوند تا از این طریق، بتوان ناهنجاری‏ها و مشکلات اخلاقی موجود در جامعه را کاهش داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان عنوان داشت: در حوزه حفظ قرآن کریم نیز در استان سمنان کارهای خوبی صورت گرفته است و سال گذشته، دو هزار و 80 نفر در کلاس‏های حفظ قرآن کریم در این استان شرکت کردند.

واحدی متذکر شد: این در حالی است که این آمارها امسال به بیش از دو هزار و 479 نفر رسیده و تعداد زیادی از فراگیران در حال آموزش حفظ قرآن کریم از یک جزء به بالا هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اضافه کرد: شمار مربیان فعال در استان سمنان در راستای آموزش شیوه‏های حفظ قرآن کریم نیز از هشت نفر در سال گذشته به 38 نفر در سال جاری رسیده است و این تعداد با برنامه‏ریزی‏های انجام شده، تا پایان امسال بیشتر هم می‏شود.

انتهای پیام/2249/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول