اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن عنوان کرد

بهره‌مندی 22 میلیون ایرانی از خدمات بنیاد مسکن

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از بهره‌مندی 22 میلیون نفر از خدمات این نهاد انقلابی در سطح کشور خبر داد.

بهره‌مندی 22 میلیون ایرانی از خدمات بنیاد مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محمدعلی رضایی امشب در مراسم تجلیل از فعالان عرصه نماز و خدمات ماندگار کردستان در سنندج اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف بسیار زیاد است.

وی افزود: بنیاد مسکن یکی از این دستاوردهای ارزشمند انقلاب است که در طول عمر 35 ساله خود منشأ خدمات ارزنده‌ای بسیار زیادی بوده است.

وی با بیان اینکه در راستای استقرار نظام شکوهمند اسلامی خون پاک هزاران شهید گلگون‌کفن تقدیم شده است، افزود: ملت ایران بهای سنگینی برای رسیدن به عزت، اقتدار و خودکفایی انقلاب و میهن اسلامیمان پرداخت کرده‌اند.

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: خون شهدای والامقام، آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و رهبری‌های عالمانه مقام معظم رهبری آنچنان عزت و اقتداری را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است که دشمنان در برابر اقتدار ملت ایران حرفی برای گفتن ندارند.

رضایی با تاکید براینکه هیچ قدرتی نمی‌تواند در برابر اراده مردم مسلمان ایران و آرمان‌های اسلامی آنان مقاومت کند، خاطرنشان کرد: روز به روز بر نفوذ فرهنگی و ایدئولوژیکی انقلاب اسلامی ایران در سطح جهان افزوده می‌شود.

وی در ادامه به اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: تاکنون بیش از 22 میلیون ایرانی به صورت مستقیم از خدمات این نهاد انقلابی بهره‌مند شده‌اند و در حال حاضر نیز با بهره‌مندی از توان و تلاش کارکنان خدوم خویش شاهد ارتقای روزافزون این خدمات هستیم.

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: در بسیاری مواقع ارائه خدمات موجب مهاجرت معکوس به روستاها و عمران و آبادانی مناطق مستعد کشور شده است.

رضایی در پایان با بیان اینکه کردستان یکی از استان‌های منسجم کشور در این خصوص است، افزود: حمایت‌های مسئولان ارشد استان از فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بستر خدمات ارزنده‌ای به روستاییان و محرومان را در کردستان فراهم کرده است.

انتهای پیام/79006/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول