اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جنبش امل بحرین:

انقلاب اسلامی ایران الگوی انقلاب بحرین است

عضو جنبش امل بحرین گفت: انقلاب اسلامی ایران الگوی انقلاب بحرین بوده و اصول و قواعد خود را مطابق با این انقلاب قرار داده است.

انقلاب اسلامی ایران الگوی انقلاب بحرین است

‌به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، راشد الراشد در سلسله همایش‌های تخصصی «انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی» که با موضوع «نگاهی به انقلاب بحرین و تشابه آن با انقلاب اسلامی ایران» با حضور گسترده زائران عرب زبان از کشورهای مختلف به زبان عربی در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب بحرین در موارد فراوانی با انقلاب اسلامی ایران مشابه است و آگاهی از آن موجب شده است تا انقلاب بحرین استمرار پیدا کند.

وی اضافه کرد: آزادی بیان یکی از اصول اساسی انقلاب بحرین است و در این انقلاب افراد بسیاری از جمله دانشگاهیان، دانشجویان، فرهنگیان و ... اعضای فعال این جنبش‌ محسوب می‌شوند.

عضو جنبش امل بحرین تصریح کرد: ملت بحرین حکومت خود را به عنوان یک خلیفه و حاکم ظالم شناخته‌اند و تمام تلاش خود را برای سرکوبی و نابودی این نظام مستبد انجام می‌دهند.

الراشد ادامه داد: گسترش افکار امام خمینی (ره) و آگاهی جوانان و دانشگاهیان از این عقاید و افکار موجب شده است تا مردم بحرین سعی کنند این افکار را در میان خود گسترش داده و مطابق با آن عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد به حاکمیت خداوند در جامعه‌ اسلامی موجب می‌شود تا مردم بحرین با تکیه بر این نیروی والا در برابر سختی‌ها، کشتار و ظلم خلفای مستبدشان پایداری کرده و دست از قیام برندارند.

عضو جنبش امل بحرین گفت: مردم بحرین سعی می‌کنند تا حکومت کنونی را سرکوب کرده و در این راه از هیچ‌گونه تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول