اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران خبر داد

احداث متروی شرق استان تهران در صورت تخصیص اعتبار

معاون امور عمرانی استاندار تهران از تدوین برنامه‌هایی برای احداث متروی شرق استان تهران خبر داد.

احداث متروی شرق استان تهران در صورت تخصیص اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حسن کریمی عصر امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگاران در حاشیه افتتاح پروژه گازرسانی چهار روستای بخش مرکزی دماوند، بیان کرد: این طرح در حال حاضر در حال بررسی و مطالعه است.

وی تصریح کرد: چنانچه در اعتبارات سال 93 این پروژه نیز دیده شود، عملیات ابتدایی کار مانند انتخاب مسیر آغاز می‌‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار تهران تصریح کرد: با ایجاد این خط مترو، دسترسی شهرهای بومهن، پردیس، رودهن، دماوند و فیروزکوه با استفاده از خطوط مترو به یکدیگر و به پایتخت سریع‌تر و ارزان‌تر صورت می‌گیرد.

کریمی در این رابطه از تأسیس شرکت قطارهای شهری شهرهای استان تهران خبر داد که جلسات این شرکت معمولا هر هفته در روزهای یکشنبه برگزار می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار تهران بیان داشت: علاوه بر خط قطار شهری شرق استان تهران، پروژه‌های دیگری شامل خط تهران‌ ـ ورامین که قرچک، پاکدشت، شریف‌آباد و پیشوا را پوشش می‌دهد و نیز متروی تهران ـ اسلام‏شهر نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد.

کریمی تصریح کرد: اساس‌نامه این شرکت با توجه به نیاز شهرهای استان تهران به خطوط مترو تهیه شده است که درصورت تصویب آن در وزارت کشور و تخصیص اعتبار در بودجه سال 93، این پروژه‌ها آغاز می‌شوند.

وی افزود: مردم وفادار به نظام و انقلاب ایران، با حضور پرشور و شکوه خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، حماسه دیگری را در سال حماسه سیاسی رقم زدند.

کریمی اظهار داشت: این حضور و این عظمت باعث افتخار و مباهات است که با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، باز هم ملت ایران همانند سال 1357 برای دفاع از انقلاب خود به خیابان‌ها آمدند.

معاون امور عمرانی استاندار تهران اضافه کرد: مردم با وجود تمام مشکلات و تنگناهای اقتصادی و معیشتی این حماسه بزرگ را آفریدند که این نشان‌دهنده این است که فشارها و تحریم‌ها تأثیری بر حمایت مردم از نظامشان ندارد.

انتهای پیام/2568/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول