اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران خبر داد

اختصاص 22 درصد بودجه استان تهران به پروژه‌های عمرانی

معاون امور عمرانی استاندار تهران گفت: 22 درصد از بودجه سال 93 استان تهران به بخش پروژه‌های عمرانی اختصاص یافته است.

اختصاص 22 درصد بودجه استان تهران به پروژه‌های عمرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حسن کریمی عصر امروز در حاشیه افتتاح پروژه گازرسانی چهار روستای بخش مرکزی دماوند، در حسینیه روستای کاجان و در جمع مردم و مسئولان که برای افتتاح پروژه‌ گازرسانی به چهار روستای تیمسیان، کاجان، خرمده و هومند گردهم آمده بودند، بیان کرد: به همین میزان نیز از بودجه شهرستان‌های شرق استان تهران، برای اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی تعلق می‌گیرد.

وی افزود: چنانکه قبلا نیز بارها و بارها اعلام شده، اولویت اصلی دولت در سال آینده، تکمیل پروژه‌های با بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی است و سعی می‌شود پروژه غیرضروری کلنگ‌زنی نشود.

معاون امور عمرانی استاندار تهران همچنین گفت: اقدامات انجام شده در طول 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شبیه به معجزه است.

کریمی بیان کرد: البته این اقدامات مقابل عظمت و شکوه مردم و ملت ایران بسیار ناچیز است و مردم ما شایستگی بیش از این اقدامات را دارند.

وی تصریح کرد: ملتی که پس از انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی و سپس دوران سازندگی را پشت سر گذاشتند، باز هم با عظمت و شکوه فراوان در صحنه حاضر می‌شوند.

معاون امور عمرانی استاندار تهران خاطرنشان کرد: ما مسئولان هر چه قدر کار کنیم و خدمات مورد نیاز این مردم را ارائه دهیم، باز هم مقابل عظمت و حضور آنان ناچیز و اندک است.

انتهای پیام/2568/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول