اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

کلنگ‌زنی فاز 2 جاده هومند آبسرد انجام شد

کلنگ‌زنی فاز 2 جاده هومند آبسرد با حضور فرماندار شهرستان دماوند و معاون امور عمرانی استاندار تهران انجام شد.

کلنگ‌زنی فاز 2 جاده هومند آبسرد انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ظهر امروز کلنگ‌زنی فاز 2 جاده هومند آبسرد با حضور مسئولان انجام شد.

شهردار آبسرد در این مراسم گفت: کمتر از یک ماه پیش با حضور معاون عمرانی استاندار تهران، فاز یک این جاده به بهره‌برداری رسید و امروز شاهد کلنگ‌زنی فاز دو این جاده با همان شرایط و مختصات و در مسیر برگشت هستیم.

پرویز قنبری افزود: فاز دوم این جاده همانند فاز نخست به طول شش کیلومتر و عرض زیر اساس 18 کیلومتر است که 11 متر عرض مفید دارد و 6 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه احداث برای آن پیش‌‏بینی شده است.

قنبری بیان داشت: سه میلیارد تومان نیز برای رفوژ وسط و روشنایی این جاده پیش‌بینی شده که قرار است از محل اعتبارات استانی تخصیص یابد.

وی تصریح کرد: در صدد هستیم این جاده در شش ماه نخست سال آینده به بهره‌برداری برسد و امید است هم‏زمان با آن، پل روگذر محل تقاطع این جاده با جاده اصلی تهران فیروزکوه نیز از سوی اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند احداث شود.

شهردار آبسرد اظهار داشت: اگر این پل روگذر در محل تقاطع با جاده اصلی احداث نشود، جاده دارای نقص بزرگی است که ممکن است منجر به اتفاقات ناگوار و تصادفات متعدد شود.

گفتنی است؛ در آیین افتتاحیه پروژه‌های شهرستان دماوند، معاون امور عمرانی استاندار تهران، فرماندار شهرستان دماوند و معاون عمرانی وی، بخشدار مرکزی شهرستان دماوند و تعدادی از مسئولان شهر آبسرد و کیلان از جمله شهردار، امام جمعه و اعضای شورای اسلامی این دو شهر حضور داشتند.

انتهای پیام/2568/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول