اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب تبریز:

سرقت با طعم میوه / اموال مسافران‌ در خواب به یغما می‌رفت

دادستان عمومی و انقلاب تبریز نسبت به سرقت اموال و اشیاء مسافران با شیوه تعارف میوه و آبمیوه‌های آغشته به داروهای خواب‌آور در اتوبوس‌های بین‌شهری آذربایجان‌شرقی هشدار داد.

سرقت با طعم میوه / اموال مسافران‌ در خواب به یغما می‌رفت

موسی خلیل‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: اخیرا موارد متعددی ملاحظه شده که در مسیرهای منتهی به شهر تبریز از جمله مسیر استان‌های آذربایجان‌غربی، کردستان و ... افرادی به عنوان مسافر در کنار صندلی خالی سایر مسافران سوار اتوبوس شده و پس از یک ساعت صحبت در مسیر جلب اعتماد مسافران آبمیوه یا میوه آغشته به داروی خواب‌آور قوی به مسافر تعارف کرده و به محض خوردن میوه یا آبمیوه آلوده و خواب رفتن وی تمام اموال وی را سرقت کرده و بلافاصله از اتوبوس پیاده می‌شوند و مسافر پس از به هوش آمدن متوجه سرقت اموال خود می‌شود.

وی افزود: این پرونده در یکی از شعب بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب تبریز در حال تحقیق و رسیدگی بوده و دستورات جامع از سوی بازپرس شعبه صادر و اداره آگاهی پیگیر موضوع می‌شود که سرنخ‌هایی نیز برای دستگیری متهمان به دست آمده است.

دادستان عمومی و انقلاب تبریز افزود: به مردم عزیز توصیه می‌شود با عنایت به سوء استفاده سارقان از نجابت و اصالت مردم شریف ایران و استان به هنگام مسافرت اگر پیشنهادی برای خوردن میوه یا آب میوه دارند در صورت عدم شناخت فرد پیشنهاد دهنده از گرفتن و خوردن آن استنکاف کنند.

انتهای پیام/60001/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول