اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران:

شهرداری‌ها 5 میلیارد تومان به کتابخانه‌های عمومی مازندران بدهکارند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران از مطالبات 5 میلیارد تومانی کتابخانه‌های مازندران از شهرداری‌های مازندران خبر داد و گفت: میزان دریافتی‌های از شهرداری‌ها در سال جاری 800 میلیون تومان است.

شهرداری‌ها 5 میلیارد تومان به کتابخانه‌های عمومی مازندران بدهکارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد اسماعیل امامزاده بعد از ظهر امروز در جلسه کتابخانه‌های عمومی استان مازندران اظهار داشت: 308 جلسه از ابتدا سال تاکنون در حوزه کتابخانه در استان برگزار شد.

وی تصریح کرد: یک‌هزار و 531 مصوبه طی این جلسات داشتیم که تاکنون 85 درصد مصوبات محقق شد که با سیاست‌های استاندار مازندران امسال پیش‌بینی می‌شود در حوزه کتابخانه اعتبارات بیشتری اختصاص یابد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با اعلام اینکه 104 هزار عضو فعال در سطح کتابخانه‌های مازندران فعال هستند گفت: برنامه‌های فرهنگی متعددی برای امسال در سطح کتابخانه‌های مازندران در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه در هر سال برای کتابخانه‌ها تقویم روزانه پیش‌بینی کردیم بیان داشت: بیش از 2هزار و 50 برنامه فرهنگی در سطح کتابخانه‌های مازندران پیش‌بینی شد.

این مسئول میزان اعتبار پیش‌بینی شده برای برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌ها را 224 میلیون تومان اعلام کرد.

امامزاده از مطالبات حدود 5 میلیارد تومانی کتابخانه‌های مازندران از شهرداری‌های مازندران خبر داد و گفت: میزان دریافتی‌های از شهرداری‌ها در سال جاری 800 میلیون تومان است.

این مسئول از افزایش هزینه‌های جاری کتابخانه‌های مازندران در سال جاری اشاره کرد و گفت: کتابخانه‌ای که هزینه 46 هزار تومان برای پرداخت آب، برق و گاز می‌داد این هزینه در سال جاری به 900 هزار تومان افزایش پیدا کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های مازندران با اشاره به مشکلاتی که در تامین هزینه‌های کتابخانه با آن مواجه هستیم خواستار افزایش حق عضویت کتابخانه‌های مازندران شد.

وی بیان داشت: کتابخانه درجه یک در مازندران نداریم و سایر کتابخانه‌های که در استان فعال هستند باید در بحث حق عضویت آنها تغییراتی ایجاد شود.

انتهای پیام/86004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول