اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  پاکستان

حمله مجدد طالبان علیه نیروهای پلیس «کراچی»

پلیس کراچی در حالی امروز بار دیگر هدف حمله شبه‌نظامیان طالبان قرار گرفت که چند روز قبل نیز حمله به اتوبوس حامل این نیروها 60 کشته و زخمی بر جای گذاشت.

حمله مجدد طالبان علیه نیروهای پلیس «کراچی»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام آباد، 2 انفجار پیاپی امروز (شنبه) منطقه «اورنگی‌تاون» در شهر کراچی را لرزاند.

بر اساس گزارش پلیس در انفجار اول یک خودروی پارک شده نزدیک کلانتری «مومن‌آباد» واقع در منطقه اورنگی تاون منفجر شد و چند دقیقه بعد نیز انفجار دوم به وقوع پیوست که به خودروهای پارک شده در محل و ساختمان کلانتری آسیب رساند.

بیشتر زخمی‌های این حادثه که تعدادی از نیروهای پلیس نیز در بین آن‌ها هستند به بیمارستان انتقال یافته‌اند و پزشکان حال بیشتر زخمی‌ها را وخیم اعلام کرده‌اند.

این در حالی است که روز گذشته نیز یک عامل انتحاری، تلاش کرد تا خودروی تکاوران ارتش در کراچی را هدف قرار دهد اما موفق نشد.

به گزارش فرمانده تکاوران ارتش کراچی عامل انتحاری که یک جوان 20 ساله بود در منطقه «قیوم‌آباد» خود را نزدیک خودروی تکاوران ارتش منفجر کرد.

روز پنجشنبه نیز اتوبوس حامل نیروهای پلیس در کراچی هدف حمله انتحاری قرار گرفت که بر اثر آن 13 پلیس کشته و بیش از 47 نفر دیگر زخمی شدند.

طالبان مسئولیت حمله به اتوبوس حامل نیروهای پلیس کراچی را پذیرفته‌اند.

طالبان در حالی حمله به نیروهای امنیتی کراچی از جمله پلیس و تکاوران ارتش را افزایش داده‌اند که دولت پاکستان به دنبال مذاکره با آنهاست.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول