اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز سلامت مردان صورت می‌گیرد

پذیرش بیماران مرد در 10 آزمایشگاه مشهد با تعرفه دولتی

دبیر انجمن اورولوژی خراسان بزرگ گفت: در نخستین روز اسفند‌ماه «روز ملی سلامت مردان» 10 آزمایشگاه در مشهد بیماران مرد را با تعرفه دولتی پذیرش می‌کنند.

پذیرش بیماران مرد در 10 آزمایشگاه مشهد با تعرفه دولتی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود فرزین ظهر امروز در نشست خبری دومین همایش ملی سلامت ایران با شعار «سوانح و حوادث در کمین سلامت مردان» که در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: روز ملی سلامت برای نخستین‌بار در آمریکا در سال 92 میلادی مطرح شد.

وی افزود: این روز در ایران در سال 1385 برای نخستین‌بار در اول اسفند‌ماه برگزار شد و روز ملی سلامت مردان ایران نام گرفت.

فرزین ادامه داد: در این روز متخصصان اورولوژی، بیماران مرد را به صورت رایگان پذیرش می‌کردند و از سال 89 این روز به نام هفته ملی سلامت مردان ایران نام‌گذاری شد.

وی تصریح کرد: نخستین همایش سلامت مردان ایران در سال 90 در تهران برگزار شد و دومین آن در سال جاری در مشهد برگزار می‌شود.

فرزین ادامه داد: از ابتدای کار در هیئت مدیره انجمن اورولوژی خراسان بزرگ سایت اطلاعات بیماری‌های شایعی که مردان را تهدید می‌کند با آدرس WWW.KHUA.IR راه‌اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری همایش ملی سلامت مردان در مشهد با ارسال 5 هزار پیامک به پزشکان مرتبط، 110 پزشک در خراسان رضوی اعلام آمادگی کرده‌اند که نام این پزشکان در رابطه با پذیرش رایگان بیماران مرد در همه سنین در روز پنج‌شنبه روز ملی سلامت مردان ایران گذاشته شده است.

دبیر همایش ملی سلامت مردان ایران افزود: انجمن اورولوژی خراسان بزرگ دومین همایش ملی سلامت مردان ایران را پنج‌شنبه اول اسفند‌ماه از ساعت 12 تا 14 در تالار شهید چمران بیمارستان قائم برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در این همایش 60 نفر از مسئولان وزارتخانه‌های بهداشت و درمان، رفاه و امور اجتماعی، ستاد بحران، جمعیت هلال احمر و 20 نفر از نمایندگان شاخه‌های اورولوژی کشور و دیگر مسئولان حضور دارند.

فرزین با بیان اینکه بین 30 تا 40 درصد از مجموعه‌های اورولوژی در سطح استان آمادگی خود را برای پذیرش بیماران مرد به صورت رایگان اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: برخی آزمایشگاه‌ها در سطح استان نیز در روز ملی سلامت مردان ایران بیماران را با تعرفه دولتی پذیرش می‌کنند.

وی گفت: در سطح مشهد در روز ملی سلامت مردان، 10 آزمایشگاه آماده پذیرش بیماران مرد هستند.

انتهای پیام/2202/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول