اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره جهاد کشاورزی خلیل‌آباد انتقاد کرد

عقب‌ماندگی خلیل‌آباد در زمینه صنایع تبدیلی کشاورزی

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان خلیل‌آباد با بیان اینکه هنوز در صنایع تبدیلی بسیار عقب هستیم، گفت: تولیدات منطقه گنجایش ایجاد ده‌ها کارخانه و واحد تولیدی را دارد.

عقب‌ماندگی خلیل‌آباد در زمینه صنایع تبدیلی کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، علی نصیری ظهر امروز در همایش فرصت‌های بخش کشاورزی در این شهرستان با اشاره به اقدامات انجام شده در بحث زیرساخت‌ها اظهار کرد: در چند سال گذشته ساخت سردخانه 3 هزار و 500 تنی، ایجاد 10 واحد ترمینال پسته، احداث کارخانه خوراک دام، ایجاد 3 مجتمع گلخانه‌ای، پرورش قارچ با ظرفیت 400 تن و ساخت 400 استخر ذخیره آب کشاورزی از طرح‌های اجرا شده در این شهرستان بوده که هر یک در ایجاد شغل موثر بوده است.

وی با بیان اینکه هنوز در صنایع تبدیلی عقب هستیم، افزود: تولیدات منطقه گنجایش ایجاد ده‌ها کارخانه و واحد تولیدی را دارد و افراد سرمایه‌گذار باید روی این مباحث کار کنند و از خدمات دولت بهره‌مند شوند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به محصول تولیدی انگور در این شهرستان که اغلب عسکری و پیکامی است اشاره کرد و گفت: باغداران باید علاوه بر تولید این انگور روی ارقام دیگری از این محصول نیز کار کنند.

انتهای پیام/2202/ز10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول