اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهادکشاورزی استان سمنان تأکید کرد

کمک به عشایر استان سمنان در زمان بروز خشکسالی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان گفت: در برهه کنونی، لازم است تا کمک به عشایر استان سمنان هنگام بروز خشکسالی افزایش یابد.

کمک به عشایر استان سمنان در زمان بروز خشکسالی

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، ظهر امروز جلسه کارگروه تخصصی خشکسالی، سرمازدگی و مخاطرات بخش کشاورزی با موضوع خشکسالی و با دستور کار بررسی وضعیت بیمه محصولات کشاورزی، وضع آب و هوایی سال زراعی و گزارش رؤسای کارگروه‏های فرعی در سالن جلسات شهید شاهی سازمان جهادکشاورزی استان سمنان برگزار شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان در این مراسم، بر ارائه برنامه‏ها، پروژه‏ها، سیاست‏ها و راهکارهای پیشنهادی و اجرایی برای خشکسالی سال جاری حداکثر ظرف مدت 10 روز به ستاد تاکید کرد.

سید مجید موسوی گفت: کارگروه تخصصی نیز در جلسه ستاد استانی حداکثر تا 10 اسفند ماه مصوبات را برای اتخاذ تدابیر و تصمیمات لازم به مراجع ذی‏صلاح استان ارائه خواهد کرد.

وی با توجه به حادث شدن خشکسالی بر اساس گزارش هواشناسی در استان، خواستار مساعدت همه اعضا و دستگاه‏های وابسته بخش کشاورزی و استفاده از همه امکانات برای کمک به عشایر استان شد.

انتهای پیام/2249/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول