اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کونگ‌فو بشرویه خبر داد

برگزاری پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کونگ‌فو بشرویه

رئیس هیئت کونگ‌فو بشرویه گفت: پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کونگ‌فو توآ در این شهرستان برگزار شد.

برگزاری پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کونگ‌فو بشرویه

سید هادی ساداتی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: این دوره از مسابقات با حضور 89 شرکت‌کننده نونهال و نوجوان در محل سالن بشارت مجموعه ورزشی تختی برگزار شد.

وی از حضور سه تیم از بشرویه، بخش ارسک و بخش مرکزی در این مسابقات خبر داد و افزود: 72 نفر در رده سنی نونهال و 17 نفر نیز در رده سنی نوجوانان در این رقابت‌ها شرکت داشتند.

رئیس هیئت کونگ‌فو بشرویه متذکر شد: کونگ‌فو‌کاران سبک توآ در بشرویه در 13 رده سنی نونهال و 9 رده سنی نوجوان با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان نفرات برتر هر رده مشخص شدند.

ساداتی تصریح کرد: این رقابت‌ها به صورت تک حذفی برگزار شده و برنده مسابقات به مرحله استانی که در فروردین‌ماه سال آینده به میزبانی شهرستان بشرویه برگزار می‌شود راه می‌یابند.

وی گفت: در پایان این مسابقات بهنام قدرتی در وزن 30، عباس نیازی در وزن 22، سیدجلال ساداتی‌پور در وزن بالای 50 و علی ساجدی در وزن منفی 40 مقام‌های نخست را بدست آوردند.

رئیس هیئت کونگ‌فو بشرویه یادآور شد: اعضای رده سنی بزرگسال و جوانان تیم کونگ‌فو شهرستان بشرویه برای شرکت در مسابقات استانی و همچنین کشوری که در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد به این مسابقات اعزام می‌شوند.

ساداتی تاکید کرد: بشرویه دارای استعدادهای زیادی در زمینه ورزش‌های رزمی است و با توجه به این ظرفیت‌ها فراهم آوردن امکانات و فضای مناسب برای دوستداران این رشته ورزشی ضروری می‌باشد.

انتهای پیام/69006/ل30/پو3002

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول