اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حوزه هنری استان البرز صورت می‌گیرد

اجرای آثار رپرتوآر نمایشنامه‌خوانی انقلاب اسلامی در استان البرز

آثار رپرتوآر نمایشنامه‌خوانی انقلاب اسلامی در حوزه هنری استان البرز اجرا می‌شود.

اجرای آثار رپرتوآر نمایشنامه‌خوانی انقلاب اسلامی در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان البرز، آثار رسیده به رپرتوآر نمایشنامه‌خوانی انقلاب اسلامی روز شنبه 26 بهمن‌ماه ساعت 16 در محل نگارخانه این مرکز به اجرا درخواهد آمد.

این آثار در قالب فراخوان واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری البرز تولید و ارسال گردیده و با همکاری هنرمندان این عرصه کارشناسی و بازنویسی شده است.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان البرز در این‌باره گفت: این نمایشنامه در قالب فراخوان نمایشنامه‌خوانی انقلاب اسلامی حوزه هنری استان البرز توسط فرهاد ارشاد تولید و ارسال و سپس توسط رضا یعقوبی بازنویسی شده است.

ایمان اردی‌زاده افزود: این نمایش به صورت گروهی کارگردانی شده است و قصه آن درباره پسر جوانی به نام ماهان (سیاهپوش لاله‌زار) است که در نمایش‌های تخت حوضی بازی می‌کند؛ او به خاطر برخی کمبودها و مشکلات اقتصادی مجبور به همکاری با ساواک می‌شود و گزارش دوستان خود را به ساواک می‌دهد و ...

علاقمندان برای شرکت در مراسم اجرای نمایشنامه‌خوانی می‌توانند روز شنبه ساعت 16 به حوزه هنری استان  البرز واقع در کرج، میدان نبوت، خیابان میلاد 4 مراجعه کنند.

انتهای پیام/2302/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول