اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان:

دو فصلنامه فرهنگ همدان منتشر می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار دوره جدید فصلنامه فرهنگ همدان با رویکرد علمی ـ پژوهشی و علمی ـ ترویجی تا پایان سال جاری خبر داد.

دو فصلنامه فرهنگ همدان منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خسرو بیات اظهار داشت: دو فصلنامه فرهنگ همدان با همکاری اساتید دانشگاه‌های استان به عنوان هیئت تحریریه و با سردبیری علی‌محمد قدسی، عضو هیئت علمی گروه علوم اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه در این دو فصلنامه به مسائل فرهنگی استان همدان پرداخته می‌شود، افزود: «فرهنگ همدان» با توجه به نیاز استان به پژوهش در امر فرهنگ گردآوری و چاپ خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان اضافه کرد: فراخوان ارسال مقاله با موضوع فرهنگ همدان بر مبنای یافته‌های پژوهشی و رساله‌های تحصیلی در سطح دانشگاه‌های علوم اجتماعی استان منتشر و نخستین شماره دوره جدید «فرهنگ همدان» با 20 مقاله برتر در حوزه فرهنگ مردم همدان و مسائل فرهنگی استان به زیر چاپ می‌رود.

این مسئول با بیان اینکه نشست شورای مشورتی دو فصلنامه با حضور اعضای هیئت تحریریه تشکیل شده عنوان کرد: 80 درصد مطالب علمی پژوهشی دو فصلنامه فرهنگ همدان به موضوعات بومی استان اختصاص دارد و 20 درصد را نیز موضوعات غیر بومی مرتبط تشکیل می‌دهد.

در سال‌های گذشته 40 شماره از دو فصلنامه فرهنگ همدان منتشر شده بود.

انتهای پیام/89003/ن/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول