اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

24 واحد مسکن مهر به زنان سرپرست خانوار در قم تحویل شد

طی مراسمی و با حضور مسئولان 24 واحد مسکن مهر به زنان سرپرست خانوار و مددجویان بهزیستی در قم اهدا شد.

24 واحد مسکن مهر به زنان سرپرست خانوار در قم تحویل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم وحید وزیری‌راد در مراسم تحویل 24 واحد مسکن مهر به زنان سرپرست خانوار در قم گفت:‌ ارائه خدمت به این قشر معزز از مهمترین وظایف مسئولان دستگاه‌های اجرایی محسوب می‌شود.

وی افزود: در این راستا یکی از مهمترین اقداماتی که باید به آن توجه کرد تحویل منازل مسکونی مهر است که امروز با تمهیدات اندیشیده شده 24 واحد از این منازل به زنان سرپرست خانوار تحویل داده شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با بیان اینکه این واحدهای مسکونی با زیربنای 65، 68 و 85 مترمربع احداث شده است‌، ادامه داد: تکمیل و ساخت دیگر واحدهای مسکونی مهر از مهمترین مسائلی است که باید هرچه سریعتر انجام شود.

وزیری‌راد با بیان اینکه هم‌اکنون تعامل، تعاون و همکاری دستگاه‌های اجرایی و تابعه کلید رفع مشکلات زنان سرپرست خانوار و مددجویان بهزیستی استان است، افزود: برای تحقق اهداف مورد نظر باید تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان تعامل و هماهنگی با هم داشته باشند و با ارائه زیرساخت‌ها و تامین نیازها هرچه سریعتر واحدهای باقیمانده را به صاحبانشان تحویل دهند.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول