اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی اعتراضات مردمی

مسابقات کیفیت نژادی سگ در استان قزوین لغو شد

بنا به درخواست‌های مردمی و اعتراضات نسبت به برپایی مسابقات کیفیت نژادی سگ برگزاری آن در شهر الوند لغو شد.

مسابقات کیفیت نژادی سگ در استان قزوین لغو شد

به گزارش خبرگزاری فارس، طی یک تصمیم جمعی توسط مسئولان البرز با توجه به اعتراضات نسبت به برپایی این مسابقات در الوند و همچنین درخواست همشهریان، مسابقات کیفیت نژادی سگ که بنا بود در میدان اسب‌سواری این شهرستان برگزار شود، لغو شد.

بنا بر این گزارش، اقشار مختلف مردم از روحانیون و مردم عادی خواستار لغو این مسابقات بودند که در نتیجه این مسابقات امروز لغو شده و برگزار نمی‌شود.

یادآور می‌شود، مسابقات برپایی کیفیت نژادی سگ بنا بود که امروز در نمایشگاه بین‌المللی قزوین برگزار شود ولی با توجه به موضع‌گیری‌های معاون حوزه علمیه قزوین، رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات استان مسئولان و برخی از روحانیون برپایی آن در نمایشگاه بین‌المللی قزوین لغو شد.

حجت‌الاسلام قائد امینی مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون علت برگزار نشدن این مسابقات در نمایشگاه بین‌المللی قزوین را برپایی نمایشگاه قرآن در این محل عنوان کرده بود که به قداست آن لطمه می‌زد.

پس از لغو این مسابقات زمزمه‌هایی در برگزاری آن در میدان اسب‌سواری الوند شایع شد که امروز نیز با اعتراض مردمی و روحانیون شهر الوند برپایی این مسابقات در الوند نیز به کلی منتفی شد.

انتهای پیام/77008/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول