اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادگستری سیستان و بلوچستان:

مدار پیشگیری از وقوع جرم بر بنیان آموزش و پرورش استوار است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان گفت: مدار پیشگیری از وقوع جرم بر بنیان خانواده و آموزش و پرورش استوار است.

مدار پیشگیری از وقوع جرم بر بنیان آموزش و پرورش استوار است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمدعلی حمیدیان صبح امروز در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پیشگیری از وقوع جرم در اصل 156 قانون اساسی بر عهده قوه قضاییه واگذار شد که در این راستا طی دو سال اخیر این معاونت زیر نظر رئیس کل دادگستری استان در حال فعالیت است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ما تلاش داریم با همکاری آموزش و پرورش بتوانیم پیشگیری از وقوع جرم را در جامعه نهادینه کنیم افزود: رسالت این معاونت در پیشگیری از وقوع جرم ایجاب می‌کند تا با ادارات و دستگاه‌های فرهنگی ارتباط برقرار کنیم که امیدواریم با تعامل و همکاری بتوانیم جامعه را از جرائم مصون داریم.

این مسئول با تاکید بر اینکه زمینه‌های سیاست‌گذاری قوه قضاییه در آموزش و پرورش اجرایی شدنی است اذعان داشت: باید با همکاری و تعامل از موازی کاری جلوگیری کنیم تا برنامه‌هایی اجرا شده از خروجی و کیفیت خوب برخوردار باشند.

وی نیز تشکیل کارگروه ویژه فرهنگی متشکل از افراد فرهنگی، متخصص و کارشناس را به منظور طراحی راهبرد و نقشه راه قانونمند و کارشناسی شده را برای بررسی آسیب‌های اجتماعی مطلوب عنوان کرد.

انتهای پیام/75005/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول