اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز:

فرمانداری ویژه شهرستان سقز در ارزیابی عملکرد رتبه نخست را کسب کرد

فرماندار ویژه شهرستان سقز از کسب رتبه نخست فرمانداری ویژه شهرستان سقز در ارزیابی عملکرد سال 91 توسط وزارت کشور خبر داد.

فرمانداری ویژه شهرستان سقز در ارزیابی عملکرد رتبه نخست را کسب کرد

نادر فخری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سقز، با اشاره به اهمیت ارزیابی افزود: ارزیابی فرایندهای کاری و بازخورد آن موجب رفع نقاط ضعف و جبران کاستی‌ها و ارتقای نقاط قوت کاری و اصلاح روش‌ها و برنامه‌ها در راستای تعالی سازمانی و افزایش توانمندی همکاران خواهد شد.

فخری، نظارت و ارزیابی درون سیستمی و ارزشیابی عملکرد را سبب بهبود مستمر و پویایی و افزایش کارایی و کارآمدی و در نتیجه ارتقای بهره‌وری و رضایت‌مندی برشمرد و تاکید کرد: وجود مکانیزم انگیزشی، تجلیل، تقدیر و تذکر، موجب افزایش علاقه‌مندی به کار و رقابت در خدمت‌رسانی و تلاش برای حسن انجام وظیفه خواهد شد.

فخری یادآور شد: بر اساس تعریف اشتغال، شهرستان سقز در سال 91 و سال 92 هم حائز کسب رتبه نخست در استان و همچنین در طرح توسعه بخش کشاورزی نیز رتبه نخست را در استان به دست آورد.

وی در تشریح دستاوردها و موفقیت‌های فرمانداری سقز، ادامه داد: بخشداری زیویه و بخشداری سرشیو شهرستان سقز هم در سال 91 در بین بخشداری‌های استان موفق به کسب رتبه اول و دوم شدند و امسال هم بر اساس شنیده‌ها، بخشداری سرشیو رتبه اول و بخشداری زیویه رتبه دوم و بخشداری مرکزی شهرستان سقز هم رتبه هفتم را در بین بخشداری‌های استان کسب کرده‌اند.

فرماندار ویژه شهرستان سقز به تشریح برخی از توفیقات عملکرد سایر ادارات و ارگان‌ها در بحث‌ها و بخش‌های مختلف در ارزیابی‌های استانی و کشوری از جمله؛ کسب رتبه توسط دادگستری، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، کمیته امداد، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کتابخانه، بهداشت و درمان و اتاق اصناف پرداخت و اعلام داشت: در ارزیابی ارباب رجوع و رضایت‌مندی مردم نیز تمامی مسئولین شهرستان در سطح مطلوب و رضایت‌بخشی قرار دارند.

وی افزود: رضایتمندی مردم از دستگاه‌های اجرایی در تمامی مراجعات بیان شده و تعداد بسیار اندک شکایات واصله به فرمانداری از عملکرد مسئولین و ادارات این ارزیابی مهم و ارزشمند را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/79010/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول