اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کازرون:

جرم مردم مظلوم بحرین، شیعی بودن است

امام جمعه کازرون گفت: رژیم آل خلیفه مردم مظلوم بحرین را به جرم شیعه بودن مورد ظلم قرار داده است.

جرم مردم مظلوم بحرین، شیعی بودن است

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند صبح امروز در مراسم سومین سالگرد انقلاب مردم بحرین که در مسجد الزهرا(س) کازرون برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: امروزه خواسته مردم بحرین از نظام حکام آل خلیفه این است که اجازه دهند مردم بحرین اعم از شیعه و سنی مانند دیگر کشورهای آزاد جهان در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و نوع حکومت و مسئولان نظامشان را انتخاب کنند.

وی افزود: از دهه‌های گذشته تاکنون که به ظاهر کشور بحرین مستقل و از ایران جدا شد فقط خاندان آل خلیفه که اصالت آن سعودی است بر مردم این کشور ظالمانه حکمرانی می‌کنند.

امام جمعه کازرون تصریح کرد: مردم بحرین انقلاب خود را همزمان با انقلاب کشورهای مصر، لیبی و یمن آغاز کردند گرچه انقلاب مصر و لیبی بعد مصادره شد اما هیچ کشوری جز جمهوری اسلامی حاضر به حمایت از انقلاب بحرین نشد.

خرسند گفت: کشورهایی که به ظاهر از انقلاب مصر و لیبی و یمن حمایت می‌کردند حاضر نشدند که از انقلاب بحرین حمایت کنند چراکه انقلاب در بحرین را نوعی اختلاف طایفه‌ای میان مذاهب شیعه و سنی قلمداد کردند.

وی بیان داشت: امروزه تعداد بیشماری از علما، نخبگان، دانشجویان، زنان و مردان و حتی کودکان خردسال در سیاه‌چال‌های آل خلیفه به سر می‌برند و در زیر شکنجه‌های وحشیانه آنان جان می‌سپارند و هیچ صدایی از مدعیان دروغین دموکراسی در نمی‌آید.

امام جمعه کازرون ابراز داشت: مردم بحرین این روزها مانند مردم غیور ایران اسلامی در دوران انقلاب برای حفظ کشور، ایجاد حکومت اسلامی و احیای اسلام شبانه‌روز در کوچه و محلات به راهپیمایی مشغول هستند و آرام و قرار ندارند.

خرسند اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران نیز از سال 42 مبارزه علیه ستم‌شاهی را آغاز کرد و سرانجام با گذشت 15 سال در سال 1357 به پیروزی رسید.

انتهای پیام2448/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول