اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اصفهان:

دکه‌های مطبوعاتی اصفهان افزایش پیدا می‌کند

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: شهر اصفهان نسبت به سایر شهرهای کشور دکه‌های مطبوعاتی کمی دارد و رویکرد شهرداری باید نسبت به افزایش و ارتقای دکه‌های مطبوعاتی تغییر کند.

دکه‌های مطبوعاتی اصفهان افزایش پیدا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا امینی صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تشکر از حضور معنی‌دار مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: این رویداد سیاسی لبیک بزرگی به بیانات رهبری در خلق حماسه سیاسی بود.

وی با بیان اینکه حضور خیره‌کننده و همچنین عزم و اراده آهنین آنها در پیشبرد اهداف انقلاب بسیار تاثیرگذار بوده است، افزود: همه گزینه‌های مورد ادعای روی میز دشمن را مردم نمی‌توانند تحمل کنند و با کوچکترین اشاره از هستی خود برای آرمان‌های امام(ره) و انقلاب، شهدا می‌گذرند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در طول این 35 سال مردم هرگز از آرمانهای خود عقب‌نشینی نکردند و همه دشمنی‌ها را به جان خریدند، اما ذره‌ی از خاک میهن خود را به دشمن نداده و از مواضع  اصولی خود عقب ننشستند.

وی به نقش رهبری معمار کبیر انقلاب، امام‌خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: نقش امام خمینی‌(ره) در به ثمر رسیدن این انقلاب بر کسی پوشیده نیست،چنانکه امام خمینی(ره) در این مسیر بر اساس و پشتوانه اسلام و قرآن حرکت کرده‌اند.

*در تبلیغات شهری دهه فجر، عوامل معنوی انقلاب محسوس نبود

امینی در بخشی از صحبت‌های خود به تبلیغات شهرداری اصفهان در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: رنگ و بوی معنوی امسال کمتر در شعارها دیده می‌شد و این در حالی است که باید در تبلیغات شهری از عوامل معنوی انقلاب بیشتر بهره‌مند می‌شدیم.

وی در ادامه شهید بهشتی را یکی از شخصیت‌های موثر انقلابی دانست و افزود: در وصف شهید بهشتی همین بس که امام خمینی(ره) ایشان را به تنهایی یک ملت می‌دانستند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: بسیار به جا است که شهرداری اصفهان محل زندگی این شهید بزرگوار را که تاکنون مورد اهمیت جدی قرار نگرفته است را به محلی برای استفاده از روحانیون و قشر دینی و نیز محلی برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی تبدیل کند.

وی با اشاره به اینکه در  فصل بودجه شهرداری قرار گرفته‌ایم، افزود: در خصوص فرآیند تدوین بودجه شهرداری باید به یک بازنگری در تعیین شاخص‌ها، اولویت‌ها و ضرورت‌های شهری برسیم و در این خصوص باید از کارشناسان و صاحب‌نظران استفاده شود تا با خرد جمعی بودجه بهتری برای شهرداری پیش‌بینی شود.

*دکه‌های مطبوعاتی اصفهان افزایش پیدا می‌کند

امینی به نشست مشترک اعضای هیئت رئیسه با اصحاب رسانه اشاره کرد و افزود: یکی از دغدغه‌های مشترک بین اعضای شورا و اصحاب رسانه مشکل کمبود دکه‌های مطبوعاتی است.

وی با بیان اینکه تهران هزار کیوسک در سطح شهر دارد که 80 درصد آنها مطبوعاتی و بقیه دکه‌های گل فروشی و عرضه محصولات فرهنگی است،اضافه کرد: در تبریز 136 دکه در سطح شهر وجود دارد که 80 مورد آن دکه‌های مطبوعاتی هستند و در شیراز نیز 30 دکه مطبوعاتی مرمتی و نیز تازه تاسیس وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان از نظر دکه‌های مطبوعاتی از سایر استانها عقب‌تر است، گفت: باید با رویکرد جدیدی نسبت به این موضوع پرداخت چرا که در ارتقاء سطح اجتماعی افراد موثر است.

امینی در ادامه نیز به طرح پلاک‌کوبی منازل اشاره کرد و افزود: پلاک‌کوبی منازل بسیار در امور خدماتی شهری از جمله پست، ابلاغیه‌های قضایی و اورژانس اهمیت دارد.

انتهای پیام/63012/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول