اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی چایپاره اعلام کرد

برگزاری همایش راهکارهای مقابله با طلاق و اعتیاد در چایپاره

رئیس شورای فرهنگ عمومی چایپاره گفت: اوایل سال آینده همایش راهکارهای مقابله با طلاق و اعتیاد با حضور کارشناسان و نخبگان دانشگاهی و شهرستانی در چایپاره برگزار می‌شود.

برگزاری همایش راهکارهای مقابله با طلاق و اعتیاد در چایپاره

حجت‌الاسلام محمود ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه بر لزوم کنترل طلاق و کاهش گرایش به اعتیاد در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت:روند طلاق رو به رشد است و باید برای این وضعیت چاره اندیشی شود.

وی با اشاره به افزایش سطح طلاق و گرایش جوانان به سوی مواد مخدر و به ویژه مواد مخدر صنعتی، افزود: این دو ناهنجاری اجتماعی امروزه به اصلی‌ترین مشکل خانواده‌ها و به عامل ناامنی فکری والدین تبدیل شده و به هر طریق ممکن باید با فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به خانواده‌ها و به‌خصوص جوانان آنان را از خطرات و مشکلات این آفت ها آگاه کرد.

وی به تلاش دشمنان برای ایجاد از هم گسیختگی خانواده‌های ایرانی و بالا بردن آسیب‌های اجتماعی در کشور اشاره کرد و گفت: گسترش مصرف مواد مخدر یکی از راهکارهای دشمنان برای دستیابی به این هدف شوم است و این امر بر وظیفه خانواده‌ها و مسئولان برای برخورد با این پدیده شوم می‌افزاید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی چایپاره اعتیاد را یکی از عوامل اصلی طلاق در جامعه خواند و گفت: خانواده‌ها باید در روابط فرزندانشان هوشیار باشند.

محمودی اعلام کرد: برای فرهنگ سازی در این زمینه مقرر شد اوایل سال آینده همایش راهکارهای مقابله با این دو پدیده شوم اجتماعی با حضور کارشناسان و نخبگان دانشگاهی و شهرستانی در این شهرستان برگزار شود.

انتهای پیام/61001/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول