اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز با تبریک قهرمانی تراکتور:

جام طلایی تیم تراکتورسازی بار دیگر نشاط و غرور اجتماعی را به شهروندان هدیه داد

شهردار تبریز پیروزی موفقیت آمیز تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در فینال جام قهرمانی حذفی را مایه غرور فوتبال آذربایجان و مردان پرتلاش این خطه از میهن عزیزمان ایران دانست.

جام طلایی تیم تراکتورسازی بار دیگر نشاط و غرور اجتماعی را به شهروندان هدیه داد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی امروز قهرمانی تیم فوتبال تراکتورسازی در جام حذفی فوتبال کشور را به هواداران این تیم تبریک گفت.

وی ضمن تبریک این پیروزی ارزشمند به تمام شهروندان تبریزی و ورزش دوستان و هواداران این تیم افزود: موفقیت‌ها و قهرمانی‌ها در تمام عرصه‌های زندگی با تلاش و همت مردمان ساعی رقم می‌خورند و نمایش قابل قبول و چشمگیر تیم فوتبال تراکتورسازی بار دیگر موجی از شادابی، نشاط، امید و غرور را نزد هواداران فوتبال، جوانان و شهروندان فهیم تبریزی ایجاد کرد.

شهردار تبریز در عین حال ابراز امیدواری کرد این تیم به عنوان یکی از تیم‌های جریان ساز آسیایی در فصل‌ها و مسابقات آتی، ضمن درخشش و کسب نتایج ارزشمند، نماینده‌ای شایسته برای فوتبال تبریز و ایران اسلامی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی باشد.

انتهای پیام/60001/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول