اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های دیدار ماهان تندیس و پتروشیمی ماهشهر

آشتی تماشاگران قمی با فوتسال

تماشاگران قمی که چند هفته‌ای است با فوتسال آشتی کرده‌‌اند امروز سالن را در یکی از روزهای زمستانی با حضور پرشور خود گرم کردند.

آشتی تماشاگران قمی با فوتسال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز تیم‌های ماهان تندیس قم و پتروشیمی ماهشهر در ورزشگاه شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند.

برای تیم ماهان تندیس در این دیدار مسعود ایاذی‌پور، محمد دهقان، فرهاد فرامرزی، سعید قاسمی، محمد وزیرزاده، علیرضا وفایی، محمدحسین کوهستانی، محمد کرمانی، میثم راموز، علی‌اصغر احمدی، مسلم اولاد قباد و ابوالقاسم عروجی به سرمربی‌گری محسن حسن‌زاده به میدان رفتند.

تیم پتروشیمی را نیز در این دیدار حسین رادمرد، رضا حیاتی، میعاد هوشمندی، محمود بهمنی، مجتبی راشدی‌زاده، حامد ملاعلی، فرزاد نمازی، مجتبی احمدی، بهزاد خلیلی، مهرداد قادری، امیر شیرعلی، سعید اساکله به سرمربی‌گری ایمان عیسی‌زاده دریس همراهی کردند.

این دیدار را یحیی حسینی تالاری به عنوان داور اول و اسماعیل کمربسته به عنوان داور دوم قضاوت کردند ضمن اینکه علی حاتمی به عنوان داور سوم و رضا رحیمی نیز به عنوان وقت نگهدار داوران این مسابقه را همراهی کردند.

تیم ماهان تندیس تا پیش از این مسابقه با 28 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر و پتروشیمی ماهشهر نیز با 11 امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار داشتند.

با توجه به بازی‌های خوب ماهان تندیس در هفته‌های اخیر این دیدار نیز با استقبال خوب تماشاگران قمی مواجه شد و ورزشگاه دو هزار نفری حیدریان تقریبا پر شد.

ماهان تندیس که در دور برگشت، بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشته است این دیدار را نیز هجومی آغاز کرد و پس از چند حمله در دقیقه 4 مسابقه توانست با ضربه پای چپ ابوالقاسم عروجی به گل نخست این مسابقه دست یابد.

میثم راموز در دقیقه 6 به دنبال خطایی که بر روی بازیکن تیم پتروشیمی انجام داد با کارت زرد داور مواجه شد که البته تالاری در ابتدا به اشتباه کارت قرمز به وی نشان داد اما بلافاصله اشتباه خود را اصلاح کرد و بازیکن تیم ماهان تندیس را با کارت زرد جریمه کرد.

در ادامه باز هم بازیکنان تیم ماهان تندیس به روی دروازه تیم پتروشیمی خطر آفریدند اما ضربه زیبای احمدی پس از برخورد با دیرک دروازه پتروشیمی به بیرون رفت.

بازیکنان تیم پتروشیمی در ادامه مسابقه به بازی مسلط شدند و در چند نوبت تا فروریختن دروازه تیم ماهان تندیس پیش رفتند.

در دقیقه 10 بازیکن پتروشیمی بر روی یک ضد حمله و اشتباه ایاذی‌پور با دروازه خالی تیم ماهان تندیس روبه‌رو شد که البته نتوانست این موقعیت را تبدیل به گل کند.

یک دقیقه بعد نیز باز هم ایاذی‌پور اشتباه کرد و برای جبران اشتباه خود بر روی بازیکن تیم حریف خطا کرد که با این خطا یک پنالتی را به تیم پتروشیمی هدیه کرد و خود نیز از داور مسابقه کارت زرد دریافت نمود.

دروازه تیم ماهان تندیس اما به زیبایی ضربه پنالتی بازیکن تیم پتروشیمی را مهار کرد تا بلافاصله اشتباه خود را جبران کرده باشد.

بازیکنان تیم ماهان تندیس که اختیار بازی را از دست داده بودند بار دیگر در این مسابقه به خود آمدند و بر روی حمله‌ای که بر روی دروازه تیم پتروشیمی داشتند در دقیقه 12 باز هم توسط ابوالقاسم عروجی به گل دوم خود دست یافتند.

سرمربی تیم پتروشیمی در دقایقی از بازی بر روی تصمیمات داور مسابقه اعتراضاتی داشت که با تذکر داور مواجه شد.

در دقیقه 17 مسابقه بهزاد خلیلی بر روی یک ضد حمله و یک کار تیمی خوب توانست گل نخست تیم پتروشیمی را در این دیدار به ثمر برساند.

اما در ثانیه‌های پایانی مسابقه باز هم این بازیکنان تیم ماهان تندیس بودند که صاحب موقعیت شدند که شوت ابوالقاسم عروجی با سینه محمد کرمانی گلزن‌ترین بازیکن تیم ماهان تندیس به گل سوم این تیم تبدیل شد و در نهایت این نیمه با نتیجه سه بر یک به سود ماهان تندیس به پایان رسید.

در نیمه دوم مسابقه نیز تیم ماهان تندیس بازی را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا ضربه زیبای عروجی که در این دیدار بسیار خوب ظاهر شده بود به دیرک دروازه تیم پتروشیمی برخورد کرد و به میانه زمین مسابقه بازگشت.

مسلم اولاد قباد بازیکن جوان تیم ماهان تندیس در دقیقه 8 نیمه دوم پس از یک رفت و برگشت توانست بر روی یک حرکت زیبا گل چهارم تیم ماهان تندیس را درون دروازه تیم پتروشیمی قرار دهد.

مربی و سرپرست تیم پتروشیمی در ادامه مسابقه در یک صحنه که معتقد بودند که توپ در محوطه جریمه به دست بازیکنان تیم ماهان تندیس اصابت کرده است به شدت معترض بودند که داور آنها را به آرامش دعوت کرد.

دو دقیقه به پایان این بازی مانده بود که اساکله بر روی یک ضد حمله می‌رفت که با دروازه‌بان تیم ماهان تندیس تک به تک شود که با برخورد با بازیکن تیم ماهان تندیس نقش بر زمین شد که این حرکت نیز به شدت مورد اعتراض سرمربی تیم پتروشیمی قرار گرفت.

تماشاگران قمی که چند هفته‌ای است با فوتسال آشتی کرده‌‌اند امروز سالن را در یکی از روزهای زمستانی با حضور پرشور خود گرم کرده بودند و در طول مسابقه به شدت تیم خود را تشویق کردند.

ایاذی‌پور دروازه‌بان ماهان تندیس در این دیدار اشتباهاتی داشت اما شانس با او همراه بود و بازیکنان پتروشیمی نتوانستند از اشتباهات او استفاده و دروازه ماهان تندیس را باز کنند.

علیرضا وفایی ستاره ملی‌پوش ماهان تندیس که این روزها با لقب جادوگر آسیا از سوی تماشاگران قمی تشویق می‌شود امروز روز پرفروغی را پشت سر نگذاشت و نتوانست مانند همیشه بازی چشم‌نواز و تکنیکی خود را به نمایش بگذارد.

محمد کرمانی برترین گلزن ماهان تندیس با گلی که در این دیدار به ثمر رساند 18 گله شد و در رده دوم جدول گلزنان لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

در نهایت این دیدار با نتیجه 4 بر یک به سود تیم ماهان تندیس قم به پایان رسید.

تیم ماهان تندیس با پیروزی در این مسابقه 31 امتیازی شد و با یک پله صعود به رتبه ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور رسید.

تیم ماهان تندیس جمعه آینده در دیدار حساسی در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در اصفهان به مصاف گیتی‌پسند این شهر می‌رود که در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

تیم پتروشیمی ماهشهر نیز به مصاف میثاق تهران تیم پنجم جدول لیگ برتر می‌رود.

--------------------------

گزارش از: مهدی جعفری

--------------------------

انتهای پیام/78010/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول